Test slutfört!

Nexx_Unlimited

Ny medlem
Test slutfört!
Damer och herrat tack för medverkan. Detta var ett test på hur lättretade folk är här inne och om personangrepp förekommer osv, Ni klarade testet galant grattis. Ett städat och snyggt forum som kan hantera idiotisa åsikter perfekt dvs att ignorera honom. Kolla på www.bike.se där händer det värre saker

Test slutfört!
Ja du lilla vän, jag blir alldeles matt när jag läser vad du skriver.
Antingen är du för motoriskt okordinerad eller för klen för telemark, jag gissar på en mycket ogynnsam kombination av dessa två.

Ha en bra dag.

Test slutfört!
Folk får väll åka vad dom vill, tele åkarna kanske tycker det är gay att åka skidor. Man åker ju det man tycker är kul.

Test slutfört!
Jag förstår inte vart man vill komma med ett inlägg i den har changern....jag förstår att du känner dig ensam med dina patetiska åsikter, men här lär du inte finna någon med liksinniga fördommar.....

bättre lycka nästa gång grabben!

Test slutfört!
e du helt fläng u huve???
jag åker plank men ja tycker fortfarande att d e jääävlit läckert att åka telisar, aldrig provat iofsej...
Telemark e respekt...

Test slutfört!
Ja? och? Vad vill du få fram egentligen? Om du försöker ge oss nåt budskap med ditt inlägg så har jag i alla fall missat det. Så patetiskt att skriva avundsjuka hatbrev och förlöjliga saker som är stentufft....

Test slutfört!
Jag är dum som skriver nåt....

Jag kör allt och tycker att allt är roligt.
Men folk tycker väl olika, så om du hatar telemark så får du väl göra det. Tack för att du delar med dig, nu vet vi att vi nte ska kontakta dig om vi letar efter nån att köra telisar med.

(bara dumt att bli arg)

Test slutfört!
Öhh
du verkar lite AVIS tror ja...fan såg att du skrev att du hade provat......gick de så jävla illa så du måste skriva ett sånt här meningslöst inlägg..va..ja säger så här ja kan nästan slå vad om att du inte ens kunna göra en riktig Telis sväng..å då när de inte gick bra första gången så tyckte du att de var värdelöst så du måsta skiva att man e GAY om man åker Telemark....ja måste så säga de..du kan inte ha de lätt du e....

Skärp dig för F*N
/Nicke

Test slutfört!
Balett är tufft både fysiskt, mentalt och inte minst balansmässigt... Otroligt spänstiga och vältränade är grabbarna som dansar balett. Därför tar jag det som en komplimang att du jämför telemarksåkning med balett... :-)

Test slutfört!
Tror ni verkligen att han skriver det här för att han tycker illa om telemarksåkare?

Nej, Han fick helt enkelt för lite uppmärksamhet när han var liten så han vill bara bli uppmärksammad nu...

Test slutfört!
Jag är en total nybörjare när det gäller telemark.
Tog en skidlärare i barnbacken , jag kunde inte göra en riktig sväng under hela lektionen men efter lektionen så tänkte jag jag har hyrt prylarna så det är bara att åka.
Så jag tog liften upp och åkte ner med ett bra flyt.

Så kontentan är den som inte uppleft en perfekt telemarksväng
kan inte förtå tjusningen med TELEMARK

(det är lika skönt som det ser ut)

P.S kommer att åka telemar när jag åker med medelgoda åkare
men när det kommer till offpist eller 100%i pisten då åker slalomprylarna på.

Test slutfört!
Vad är det för fel med balett nu pötsligt, en sak att du inte har respect för mitt val att ta mig nedför och uppför, men du har aldrig sett mina håriga ben i tajta rosa balettklänningar eller andra vackra kreationer inom baletten hör jag.

Viva los balettos
/ BB

Test slutfört!
Ditt inlägg är både lamt och felaktigt, Caribean Blue. Felaktigt för att bögigt inte är en relavant referens i relation till det du försöker säga. Lite bögighet kan vara klart efterstävansvärt. Jag verkar själv för ett bögigare skidkonfektionsmode, för övrigt.

Ditt inlägg är dessutom väldigt lamt. I och för sig verkar det ändå reta upp en och annan telisåkare, men vill du ha lite rejälare respons, prova med någon i stil med http://www.freeride.nu/forum/thread.php?t=2734

HWC HitMe

Mannen, Myten, Milstolpen.

Test slutfört!
HitMe kör med spegelglas på sina goggles, men han har dem på insidan.

"När HitMe talar håller snön andan!" - gammalt djugelordspråk

Tillbaka
Topp