The Battle

Bo87

Aktiv medlem
The Battle
The Battle mååste ha varit den grymmaste tävlingen jag varit på!!!!! Ingemar, Terje, Michi Albin, Peter Ström, JON OLSSON, HENRIK WINDSTEDT! alla va ju där :DDDD
nån av er som var där?

en annan sak också. en polare till mig hade michi albins mobil, han tappade den på arlanda. så vi gav tillbaks den och fick bl.a. hans googles ;)))))
Det fetaste är ju att ingemar kommer till mina hemtrakter i örebro på WE weekend på onsdag-lördag !

The Battle
var inte där... men fan vad balt att henke och jon var där och körde också... Var det stora hopp eller och då menar jag enorma?

The Battle
Jag var där.
Måste säga att det nog var den brutalaste arena jag någonsin sett.
Fy fan va mycke snö :-)
Det stora hoppet var väl ca 10m högt(!!!) och hade en platå på typ 20m.
Sen var det 2st STORA corners och en massa små jibb.

The Battle
Jag var där..
Hoppet var ca 10-15m långt och höjd vet jag inte. Men Cornerna var grymma likaså railen som endast en (!) snubbe körde bs på...

Hoppet var inte alls lika stort som dom andra åren, men det var mer drag i åkarna.
Det tråkiga var att Jon och Henke skulle köra föråk. Sagt och gjort, så kommer diva-Jon och gör en Split, Duffy osv. Det bästa han gjorde var en 900.
Henke och Jon trodde dessutom att dom kunde komma och gå som dom ville, och mitt i hetluften under det sista heatet så kommer dom farandes me sina 80-tals trick. Töntigt, omoget och kasst gjort för oss andra skidåkare.

För övrigt så missade ni topklassig åkning under x antal timmar.

Kram

The Battle
b3neath:
Men Jon och Henrik är ju så satans iskalla ju! alla de där oldschool-tricken var ju för att publiken skulle tycka det var roligt :PPP Alla vet ju ändå att jon kan dra en 900 lika lätt som Terje kan dra en backside Air.. Jons 540 och hans 350 uglygrab ägde sönder!!!

varför hoppar Henrik så fult i corner?

The Battle
tänkte börja att säga allt var tokgrymt !
snowboardåkarna ägde sönder skidåkarna
skid.. dom "offrade" sig inget alls,
dessutom var dom ju bara föråkare..
det var brädåkarna som hade show
(inget ont om skidåkare, men jon o henke kunde ha dratt på mer)
TRAVIS körde tokhårt, Hampus likaså..
- har ni tänkt på hur fult Terje kör i sina inruns (armarna rakt ut åt sidorna, stel och med lite obalans)-

peaceout

The Battle
En orsak til att henke & jon inte körde hårdare än vad dom gjorde kan ju bero på att dom har redbull big air framför sig & dom var ju som sagt bara föråkare. Hur som helst så var det en grym tävling

The Battle
Tävlingen var rolig och hoppen ENORMT stora. Har aldrig sett så höga airs live! Lite besviken på Terje i början dock. Han gjorde samma trick hela tiden och lyckades med typ 1 av 3 men han kom igen på slutet, börjar bli gammal kanske? Ingemar är heller ingen bra tävlingsmänniska men gjorde några bra åk. Plus för musiken, den peppade speakern och det underbara vädret! Go Falun.. Inte att förglömma var crossåkarna, jäklarns vad man ångrade att man sålde crossen! :)

Någon som vet om detta ska sändas på TV?

The Battle
det var en väldigt trevlig tävling....

grymma åkare, bra väder och mkt publik....

förresten, e det nån som vet vem det var som skadade sig på träningen å fick åka till sjukan???

terje regerar...

The Battle
säger som stepa....

förresten, e det nån som vet vem det var som skadade sig på träningen å fick åka till sjukan???

kan det ha varit jussi kanske ? han dök ju inte upp på tävlingen

The Battle
T skoog

ne jussi var skadad sen tidigare, därför var han ej med..

men jag tycker det var konstigt att dom inte sa något om vem som blev skadad...för han borde ju ha tillhört någon kontinent...

Tillbaka
Topp