JohanKristofers
Aktiv medlem
The King EdiT!
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det står väl ändå GANSKA tydligt?!Fat-O sa:Vilka är åkarna? =D=D
nope de e det inte tydligt annars s´kulle han inte ha frågat?Davidson sa:Det står väl ändå GANSKA tydligt?!Fat-O sa:Vilka är åkarna? =D=D
Johan Kristofers åker med svarta kläder.Simonski sa:nope de e det inte tydligt annars s´kulle han inte ha frågat?Davidson sa:Det står väl ändå GANSKA tydligt?!Fat-O sa:Vilka är åkarna? =D=D
Om det inte hade stått i size 24 och 3 sekunder per namn så hade jag ju inte sagt nått heller?Simonski sa:nope de e det inte tydligt annars s´kulle han inte ha frågat?Davidson sa:Det står väl ändå GANSKA tydligt?!Fat-O sa:Vilka är åkarna? =D=D
Oj, kanske ska precisera mig lite bättre hehe. Vem är vem av dem? =)Davidson sa:Om det inte hade stått i size 24 och 3 sekunder per namn så hade jag ju inte sagt nått heller?Simonski sa:nope de e det inte tydligt annars s´kulle han inte ha frågat?Davidson sa:Det står väl ändå GANSKA tydligt?!
kej sry för att jag tagga sönder ^^Fat-O sa:Oj, kanske ska precisera mig lite bättre hehe. Vem är vem av dem? =)Davidson sa:Om det inte hade stått i size 24 och 3 sekunder per namn så hade jag ju inte sagt nått heller?Simonski sa:nope de e det inte tydligt annars s´kulle han inte ha frågat?
Hehe, lungt =D=DDavidson sa:kej sry för att jag tagga sönder ^^Fat-O sa:Oj, kanske ska precisera mig lite bättre hehe. Vem är vem av dem? =)Davidson sa:Om det inte hade stått i size 24 och 3 sekunder per namn så hade jag ju inte sagt nått heller?