The new grabs[film]

4front

Medlem
The new grabs[film]
Hej! jag tänkte bara lägga upp en film på dom grabarna som kommer att va på jibberish 2.0

ps: det är inge bra kvalite.

Senast ändrad:
The new grabs[film]
DOPE! nu är de ju steeze på spelet!

enda dåliga var blunten.. den gillade jag som den va.. sen va de fel namn på alla grabar..

gjort dom själv?

The new grabs[film]
de där e inte dom ?? jibberish 2.0 kommer se helt annorlunda ut i grafiken.
du tänker nog på jibberish delux beta PLUS och de e inte dom där grabarna heller. dom drär har marer gjort..

The new grabs[film]
kan tillägga att criticalen å truckern va feetast.. japanen va syykk.. å så va liukangen wierd..

spreaden har jag saknat:D

The new grabs[film]
läs mitt inlägg. detta är inte grabarna.. jag e väldigt updaterad jibberish spelare.. detta är Marers August package. do mhan gjorde åt mig för ja kom nästsist på nike newruler hehe, jag lovaR!

The new grabs[film]
det kommer komma ett jibberish delux beta PLUS innan 2.0 och Plus kommer innehålla nya grabs och nya banor blandannat candide invitational leveln..

dom grabarna kommer vara:

- Tail grab
- Schilla
- Mute
- True tail
- Truck driver (as Simon Dumont)
- Double japan
- Octo grab
- Double true nose
- Pk hunder nose grab
- Last grab not yet choosen

och inget annat.
dom på filmen e somsagt A-package.

The new grabs[film]
charpentier sa:
paffare sa:
NightmareZ sa:
Vart kan man få spelet fråån?
www.justfuckinggoogleit.com
det var ju inte så snällt gjort.. lägg av med et :( han kanske vill ha ett seriöst svar !?

peace from you
Ifall du läser på sidan så märker du att det är ett skämt;) och jag hoppas att nightmarez förstod det. Trots det så hade det ju bara räckt med att skriva in jibberish på google:D

The new grabs[film]
fint att du bara hade filmat med en digitalkamera/videokamera, du skulle ha använt ett lämpligt datorprogram för bättre kvalitet.

The new grabs[film]
VART HTTAR MAN DOMHÄR?

jag hittar bara marers grabar me typ streaming seaman, spread å dom. massa konstiga.. inge PK mute?

help me.. kan nån va snäll å berätta hur jag ska göra å vart jag hittar dom?

Tillbaka
Topp