they call us undergrounds (film)

• Trådstartare Trådstartare hHarlaut
  • Start datum Start datum
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
hHarlaut sa:
ok^^
ja ska inte vara som jaws, ja ska inte bli 2m lång och spela in james bond filmer
le phoque,lil' yaa och ja ska inte använda ghetto bandanas, vi ska använda helt nya bandanas...
word!

hHarlaut sa:
ok^^
ja ska inte vara som jaws, ja ska inte bli 2m lång och spela in james bond filmer
le phoque,lil' yaa och ja ska inte använda ghetto bandanas, vi ska använda helt nya bandanas...
haha misstolka går ju alltid också...

Det jag menar e lite töntigt att köra nån gangster stil när mer än hälften skulle respektera dig/er pga skillsen på skidorna :)

är detta han vad heter han..ehh juste josh tobins nya??

oej, bra åkning! men lugna lite med gangster stilen det blir lite för mycket ibland, men låten va ju as bra! (obs! alla får vara som dom vill så jag gav bara ett tips)

Skidåkningen var ju fet :) men låten, vafan...var inte så hes ;P men det var ju skön text :)

tänker bara kommenterna åkningen för allt annat skiter jag i.

Mycket bra för att vara försässong, ok rails ni hittat så här tidigt. Var en fin tailpress på ett av klippen som jag gärna sett mer av det. ni verkar vara stabila på box så varför syns det inte mer 270:s.
Någon av er står sjukt brett på railsen, det ser inget vidare ut.
Var en massa boxar som stod bredvid rainbow boxen ni körde mycket på: använd dem! variation är viktigt.

Filmtekniskt skulle det ju vara fint med lite belysning när ni kör steet rails på kvällen.

det var mina 2 cent

ahahahha jag kan inte sluta skratta...haha

Senast ändrad:
Jesper-am-Arlberg sa:
Filmtekniskt skulle det ju vara fint med lite belysning när ni kör steet rails på kvällen.
vi har 2st vid varje rails men youtube mörkade ner filmen...

Senast ändrad:
nån som har länken till three for flinching lr vad den heter?

damn va puberten kan ställa till det för små oskyldiga och lätt påverkade småpojkar:P

fan, åkningen var sköon som fan och låten också, kan man ladda ner den ? ^^

isåfall snart, den är inspelad bara på datorn lite fort så vi kunde ha den till filmen som vi skickade in till NSawards... ska spela in den riktigt snart + massor av andra bättre låtar..;)

Riktigt bra låt! Ni låter precis som bengt Magnusson i TV4!
Idol nästa? Tips: skippa att ha cykellåset runt halsen då...

Btw: Skön låttext! Kvinnomisshandel och mordhot är ju sånt som är tufft nu...

hockeyjanne sa:
- Årets töntar

-Sämst låtval

-Asfula kläder

men trots det, jävligt bra åkning!
Får jag fråga dig hockey nisse om det nu är coolare att ha ett par hockeyshorts, axelskydd så man ser ut som en sumo och en tröja som det står FORSBERG,SUNDIN,ZETTERBERG eller vilken annan hockeytröja som helst än skidkläder när man ker skidor?

Jesper-am-Arlberg sa:
tänker bara kommenterna åkningen för allt annat skiter jag i.

Mycket bra för att vara försässong, ok rails ni hittat så här tidigt. Var en fin tailpress på ett av klippen som jag gärna sett mer av det. ni verkar vara stabila på box så varför syns det inte mer 270:s.
Någon av er står sjukt brett på railsen, det ser inget vidare ut.
Var en massa boxar som stod bredvid rainbow boxen ni körde mycket på: använd dem! variation är viktigt.

det var mina 2 cent
Vart syns boxarna? det är en rainbow som henke bla gjorde 6 st swich ups på men inte tog med för det ser för sjukt ut sen är de en flatbox som han gjorde tex 450 av på..så vad menar du?
och sen om man inte ska stå brett..ska man då stå smalt och spiken med händerna ovanför hjälmen och skricka SPIIIKEEEN!!!!????
och till sist så körde vi alla boxar som stog där men dom hade inte med de i filmen bara så enkelt är det och dom r inte lika crazzzy heller så de fanns ingen anledning

fin åkning :) låten var sköön men sjungaren sjöng den inte så bra tyckte jag eller den första var okeej :) men träna på så blir musiken lika bra som åkningen :D

haha rätt roligt alla som är över 17år tycker låten är dålig..
kanske beror på att ni själva aldrig kom på några rhyms eller vågade helt enkelt inte,
och då blir nu avensjuka och måste klaga på att dom små gangsta pojakerna kan hitta rhyms!!!;)

vad heter låten som är i början asså dirr i början? kanye west - jesus walk?

hHarlaut sa:
haha rätt roligt alla som är över 17år tycker låten är dålig..
kanske beror på att ni själva aldrig kom på några rhyms eller vågade helt enkelt inte,
och då blir nu avensjuka och måste klaga på att dom små gangsta pojakerna kan hitta rhyms!!!;)
Hehe! nej! jag tror de beror på en viss mognad, som somliga kids i detta forum saknar...

Nojlas sa:
Btw: Skön låttext! Kvinnomisshandel och mordhot är ju sånt som är tufft nu...
Haha!

Senast ändrad:
Ni valde ett skönt beat, rappa kan ni bli bättre på och kommer säkert bli det men försök skriva om någonting som är mer "real"

grym film..

s-w:"Hehe! nej! jag tror de beror på en viss mognad, som somliga kids i detta forum saknar... " Får jag då frågar dig hur du definierar ordet "mogen". När är man det? Jag menar eftersom att man vid 17 års ålder tydligen blir mkt klokare och vet mer än "små" 15 åringar? Lägg av! Är det de stora kläderna du inte gillar? Betyder det att man blir mer "mogen" ju tajtare kläder man har? Eller är det kanske den "attityd" vissa menar att Harlaut mfl skaffat sig? Döm inte en bok efter omslaget. Om du aldrig träffat killen vet du ju inte heller hur han är egentligen som person! Detta gäller inte bara "s-w" utan alla som klagar på mognad, attityd, klädstil mm. För det första: Hur kul vore det på en skala om alla såg likadana ut, betedde sig likadant etc. var ligger spänningen i att träffa nya människor då osv.? För det andra: Sluta vara så allmänt gnälliga bara. Det handlar egentligen bara om att ha kul å att göra det man tycker om att göra. Okej, låten är väl inte den absolut bästa. Men vem jämför vi med här? Jag menar att killarna har precis börjat med detta och det är knappast utrusting som i inspelingsstudion för 50-Cent de använder. Sen undrar jag också hur ni skulle tycka om ni själva lade in en film för att visa upp. Hur roligt skulle det vara med kommentarer som "ni e årets töntar" eller "fy faan va gay" Varifrån kommer då motivationen att fortsätta filma å åka?.. Så ja ber bara att chilla, å att tänka efter innan ni kommenterar. (klaga hur mkt ni vill på mig nu, ville bara ha detta sagt)..cya

Senast ändrad:
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp