I
IngemarH79
Guest
Thom8 onykter?
-
Senast ändrad:
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det är okej att driva men att driva om C.R's död... not okey dude......eliasstenberg sa:Proffesionella skidåkare är några av väldigt få idrottare som inte tål alkohol. Om man hoppar i ett stort hopp så tar sen knäna emot de mesta av landnings stöten, och i knäna så finns nerver som leder till magen. Dom nerverna blir mycket utnötta efter ett tag, och då blir även magens alkoholförsvar utnött. Det är därför jibb proffs inte kan dricka. (det var igentligen så C.R Johnson dog, efter det lärde sig världen att jibbare inte kan dricka)
Dom hära nerv-leden går också till tårna nere på foten, då balletdansörer har samma problem.
I detta fall så måste thom8 ha fastat i en 4 dagars period innan han drack alkoholen, att fasta stärker alkoholförsvaret i några dagar, och det är därför han har kunnat fått i sig så pass mycket alkohol att bli onykter och de kan ha resulterat att en jibbare fått ligga, och det är sällsynt.
/Elias-Stenberg
Jag försöker inte provocera någon. Jag ber om ursäkt om min svenska inte är lika bra som någon 20-åring som har studerat svenska på universitets nivå men jag försöker iaf använda vårdat språk! Nej, jag försöker inte vara rasist, jag är starkt emot rasism men förstår att du tror att jag är rasist eftersom att säga "turklåt" är väldigt rasistigt gjort (förlåt för det).IngemarH79 sa:Du slår i blindo Axel, det mest provocerande i ditt trollande är din extremt dåliga svenska. Vad försökte du med nu, verka rasistisk? Här kan du läsa vad vi menar om troll
Det skulle dock inte förvåna mig om Axel är ett falskt konto med ett nybörjartroll bakom.