Tight VS Baggy kriget...

Tight VS Baggy kriget...
båda är jävla steezigt! men håller mig till baggy gänget efter som att jag är super fucking gangstahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!

nä men tkr det är goast och mer min stil. men får jag tag på riktigt smoofa tight pants kmr jag lätt köra me dom!

Tight VS Baggy kriget...
Aldrig tyckt det varit speciellt snyggt med tight :P tycker det e snyggt med fetare kläder. o man behöver inte tro sig vara "ganstaaah" bara för de

Tight VS Baggy kriget...
pratar vi snowboard eller skidor?
jag tycker att tighta kläder kräver mer av åkarens stil för att det ska se coolt ut när man åker (faktiskt det som newschool åkning går ut på) medans baggy kläder är mer förlåtande, alla små skechy grejer som händer syns mindre om man har stora kläder.
kanske det är därför fler brädåkare kör tight för att dom inte har lika mycket utrymme att flaxa omkring med diverse lemmar om man sitter fast på en bräda. eller så har inte skidåkarna börjat ha tight än, men det kommer när wallisch börjar gö de...

Tight VS Baggy kriget...
myrshlok sa:
pratar vi snowboard eller skidor?
jag tycker att tighta kläder kräver mer av åkarens stil för att det ska se coolt ut när man åker (faktiskt det som newschool åkning går ut på) medans baggy kläder är mer förlåtande, alla små skechy grejer som händer syns mindre om man har stora kläder.
kanske det är därför fler brädåkare kör tight för att dom inte har lika mycket utrymme att flaxa omkring med diverse lemmar om man sitter fast på en bräda. eller så har inte skidåkarna börjat ha tight än, men det kommer när wallisch börjar gö de...
Det är sant, många ser steeziga ut i stora grejor men det krävs sjuk säkerhet för att få det att se bra ut i tighta kläder. Tycker tex. Adam Falk och Chris Benchetler gör det sjukt bra!

Tight VS Baggy kriget...
tycker om både baggy och tights, men inte allt för stora brallor. men skönaste tight stilen har ju Adam Falk.

Tight VS Baggy kriget...
kan tänka mig vilken utav dem... kör baggy just nu, de e gött som fan :D

de enda ja inte kan tänka mig e tighta jeans, lär bli blött

Tillbaka
Topp