Tignes... And then?

spaderdam

Ny medlem
Tignes... And then?
Hej, sitter i Tignes just nu med 4 dagar kvar på boendet, ångesten kryper närmare om att vi måste åka hem om vi inte hittar något annat att fördriva våran tid med. Tänkte kolla om det är några som är i Val D'isere / Tignes nu som ska vidare till någon annan ort eller alternativt stanna här och har boende? Eller någon som söker två för att lätta upp hyran med i någon annan ort? Spelare ingen roll var ni ska eller har boende, vi vill bara ha snö!

Ni når oss på:
martinb89@hotmail.com
+460733263596

Ciao
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp