Gurran016 Ny medlem 2007-12-04 tignes! #1 precis kommit till tignes, men inte träffat en enda svensk på 3 dagar!!! så undrar om det finns några sånna här nere :P skriv i tråden om ni befinner er här, party natt idag ju! hade
precis kommit till tignes, men inte träffat en enda svensk på 3 dagar!!! så undrar om det finns några sånna här nere :P skriv i tråden om ni befinner er här, party natt idag ju! hade
Gurran016 Ny medlem 2007-12-04 tignes! #3 40cm i byn och mycket mer högre upp, ska snöa mera inatt också och troligen under hela veckan
Wippeh Ny medlem 2007-12-04 tignes! #4 låter tokigt. hade velat vara hos dig å krama dig vem du nu är ikväll och åka skidor imorgon i massor
låter tokigt. hade velat vara hos dig å krama dig vem du nu är ikväll och åka skidor imorgon i massor