eiervonsatan
Ny medlem
Tignes
Hej. Jag och tre kompisar bestämde oss för att säsonga. Vi har fixat ett boende i En liten by som ligger en bit utanför Tignes. Eftersom jag har dålig erfarenhet av både frankrike och fransmän så är jag skeptisk. Undrar om det är värt att spendera en säsong där? Hur är skidåkningen?
mvh. - Fritz
mvh. - Fritz