Tignes

eiervonsatan

Ny medlem
Tignes
Hej. Jag och tre kompisar bestämde oss för att säsonga. Vi har fixat ett boende i En liten by som ligger en bit utanför Tignes. Eftersom jag har dålig erfarenhet av både frankrike och fransmän så är jag skeptisk. Undrar om det är värt att spendera en säsong där? Hur är skidåkningen?

mvh. - Fritz
 
Tignes
Det är absolut värt att spendera en säsong där. Schysst åkning i Tignes, som dessutom hänger samman med Val d´Isere. Men det verkar lite jobbigt att bo i en by utanför. Fast ni kanske har bil?
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp