till alla som vill köpa overall

jonathan_chips

Ny medlem
vet inte riktigt varför ja skrivit de här inlägget men skitsamma. har bara märkt att det är riktigt många som är ute efter overaller här på freeride så jag tänkte bara tippsa om att dom har två enligt mig riktigt najsiga HH overaller på outleten i barkaby för 1300 (billigt?) Den finns i grön och svart hittade ingen bild på den svart men här här den gröna.

66141314jacket.jpg

Den gröna finns i storlekarna L och XL
Den svarta finns i XL

Hade nog köpt den själv om jag inte redan hade köpt ett ställ för i år, jag iaf tycker den e clean. skynda och fynda!

VAAAAAAAAAA!? 1300 kr är ju SJUUUUUUKT billigt. Ska ner till sthlm om nån vecka och tar den om den är kvar! Kan nån köpa åt mig? Vill iof ha XXL men..

Senast ändrad:
jo de e sjukt nice! funderar själv på att köpa en även fast jag redan har en dress.. synd att dom inte hade xxl men xl tycker ja va hyffsat baggy på mig och ja e 185

Man måste va kort som fan om man ska ha dom jag är bara typ 165 nånting och xl är inte speciellt baggy.

vrf klagar ni på e´dollo och mig att vi har för stora kläder och vi är G när ni vill också ha det?
stupid pl8z h8erZ

Lite OT men det känns otroligt onödigt att starta en ny tråd:

Jag såg någon (hänger troligtvis här, eftersom ett freerideklistermärke var klistrat på pjäxan) med en liknande overall, denna här, fast en röd. En kompis tyckte den var skitsnygg, någon som vet om oakley har den i rött, kollade på hemsidan men det kan ju hända att den färgen har utgått, eller att den var av något annat fabrikat. Hur som helst, känner någon till något?

44b429d09bf5f.png_0_0_0.jpg

ALXX sa:
Man måste va kort som fan om man ska ha dom jag är bara typ 165 nånting och xl är inte speciellt baggy.
jo xl va inte direkt jättebaggy på mig, men ja e 185:/ vet inte hur de e med er andra...

megner sa:
vrf klagar ni på e´dollo och mig att vi har för stora kläder och vi är G när ni vill också ha det?
stupid pl8z h8erZ
Har aldrig klagat på e'dollod stil tycker tvärt om att alla ska få tycka som de vill och se ut som de vill, sen kanske jag inte tycker att t ex grillz är jättesnyggt men hör inte till saken.
Själv tycker jag att de inte går att röra sig om kläderna är ''för små''

Drakbabis sa:
Lite OT men det känns otroligt onödigt att starta en ny tråd:

Jag såg någon (hänger troligtvis här, eftersom ett freerideklistermärke var klistrat på pjäxan) med en liknande overall, denna här, fast en röd. En kompis tyckte den var skitsnygg, någon som vet om oakley har den i rött, kollade på hemsidan men det kan ju hända att den färgen har utgått, eller att den var av något annat fabrikat. Hur som helst, känner någon till något?

http://mi.oakley.com/site/media/cache/44b429d09bf5f.png_0_0_0.jpg
den finns fasst det är årsmoddel 05/06 eller 04/05 inte säker. tror att typ j_lindstrom hade sån förut (kommer inte åhåg exakt vad han hette men de slutade på lindstrom :) )

Har en grym Rossignol overall; Lila och grön. Mönstret är sjuuukt cleeant med blixtar som går in i varandra på ett riktigt najs sätt. Från början av 80-talet, men riktigt stor så den sitter riktigt baggy. Som en soppåse ungefär. Tror 50 haft på sig typ en likadan i nån video. Hittade också en illgrön bandana och en prickig kavaj med gigantiska axelvaddar. Kan nog bli riktigt gangsta. Hör av er om ni vill rula i parken i vinter!

megner sa:
stupid pl8z h8erZ
hh=helly hansen.

och 8 är so last year..
sedan så finns det stort och överdrift.

Senast ändrad:
haha jag va nära på att köpa den för typ 2 veckor sen ;D dom har skit mycket billigt i barkaby. h/h byxor som är riktigt grymma och burton osv.

vet inte har inte vart där på några 2 veckor nu men vafan de är värt att åka dit endå och chansa lite när det är så jävla billigt

Billigt som satan!
Me nden ända rätta overallen är den simon dumont hade på x-games i superpipe förra året.
Finns på tramdock.com

Tillbaka
Topp