Till alperna ensam eller med DIG!

olasvard

Ny medlem
Till alperna ensam eller med DIG!
Tjena!

Tänkte dra till alperna och kötta lite i parken och götta mig i puder... Skiter i var men hade varit gött att dela ett dubbel, trippel eller kvartettrum med någon. Inga polare som kunde eller var sugna... har kollat på några resor hittat ett dubbelrum med flyg, halvpension och liftkort vecka 1 för 6000 spänn från Kastrup.

Jag är 24 år gillar park och puder, skiter i vem du är hade bara vart gött med sällskap. Bor i Halmstad men uppehåller mig i Skåne hos mina föräldrar...
Jag åker bräda för övrigt!

Ha de
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp