P3lle Ny medlem 2005-11-21 till ST Anton mellan den 3 - 10:e dec ! #1 Behöver en reskompis som kan ta sig till malmö eller köpenhamn för att flyga ner ! eller om du har bil eller lik. hör av dej så snabbt som möjligt , börjar bli brottom nu Msn: pelleljungwall@hotmail.com MVH
Behöver en reskompis som kan ta sig till malmö eller köpenhamn för att flyga ner ! eller om du har bil eller lik. hör av dej så snabbt som möjligt , börjar bli brottom nu Msn: pelleljungwall@hotmail.com MVH