Ank Ny medlem 2003-12-26 Till Zurich/Eberg fr Gbg? #1 Hej, jag har ett par skidor som skulle vilja ha skjuts från Götet till Zurich/Engelberg kring nyåret.... Nån som ska ner?
Hej, jag har ett par skidor som skulle vilja ha skjuts från Götet till Zurich/Engelberg kring nyåret.... Nån som ska ner?