Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
+1delta sa:ställen man inte ska missa: sista returen från cervinia.
Ja, fast egentligen vad som.. gärna off pist ocksåJaroV sa:Antar att du menar backar nu?
Åk till Cervinia där brukar det vara bättre enligt mig själv än i Zermatt.
Det finns gott om bra offpist i Zermatt. Kabinen Gant - Hohtälli erbjuder riktigt fin åkning på öppna fält med lite brantare avstickare här och där. Där kan man ligga och köra varv. Starta direkt från toppen eller ta av från pisten som följer ryggen.kalle188 sa:off pisten är skit i zermattbäst är den i Cervina enligt mitt tycke...
Är glad över att några försöker locka över er till Cervinia istället, antalet offpiståkare har ökat kraftigt sista 5 åren i Zermatt, men är fortfarande relativt lågt.Qvisfr sa:vi är nåra gubbar som kör weekend där nästa vecka ( 3)
Mer offpist tips emottages tacksamt!
Vi gillar förstås mat också
Hört att det ofta går laviner där? Stämmer det att det skulle va farligare än ngn annan ort?
Bör man skaffa guide?
Mvh
Har PM:at dig hans telenummer, verkar som att han skulle kunna ha en dag för er.Qvisfr sa:Tack Patrick för mkt bra svar!
Din kompis, Simon, jobbar han här? http://www.alpincenter-zermatt.ch/cms/output.php?id=50&cat_id=4&cat_id2=17&detail_id=51¤cy=chf
De har iaf tillgänglighet under vår vistelse
Tack på förhand!
Fredrik
Bubble, SKA absolut besökas. Både för en middag lite tidigare på kvällen eller bara för att dricka öl och sitta och surra lite senare på kvällen!!Daniel-LAB sa:The Bubble är en grymt bra restaurang, kombinationen sjysst mat, superb service och trevligt ställe är mycket bra.
Tja,Qvisfr sa:Låter fin fint!
Bokat guide dag 1, och kanske Simon dag 2.
Mat o surr brukar det bli i detta gänget!
Can´t wait!
Hoppas på ett dump på ons-tors också:D
Ullas är bra och backen heter Ventina tror jag (man håller vänster in i Italien direkt när man kommer ner från Klein Matterhorn) och sen kör man i princip bara på hela vägen ner till Cervinia.sebbe123 sa:Lyckost, Zermatt och Cervinia är riktigt trevligt. Var där för två år sedan, förra året var jag i Chamonix. Det var inte alls lika bra i mitt tycke. En trevlig restaurang som inte har nämnts är Ullas, åt lasagne där - mycket gott! Det är nån backe i Cervinia som är riktigt lång, kommer inte ihåg vad den heter. Den får du i alla fall inte missa! Sista dagen jag var där hade det snöat så in i helvete på natten så det var offpist mitt i backen :D