Tips i St Anton
Jag åker till St. Anton på tisdag (9/12)jag har ingen anning om vad jag ska göra när jag kommer ner o har inget planerat 
Någon som har några bra tips ang. st Anton som kan vara bra o ha med sig?
Förövrigt har jag ingen anning om vad man ska ha med sig ner, känns som jag kommer glöma hälften!
Det e förstagången jag åker ner för sesången men hoppas det ska gå bra
Ni lite mer erfarna sesångare får gärna ge tips
Mvh Niklas
Någon som har några bra tips ang. st Anton som kan vara bra o ha med sig?
Förövrigt har jag ingen anning om vad man ska ha med sig ner, känns som jag kommer glöma hälften!
Det e förstagången jag åker ner för sesången men hoppas det ska gå bra
Ni lite mer erfarna sesångare får gärna ge tips
Mvh Niklas