Tips i St Anton

Sankan

Ny medlem
Tips i St Anton
Jag åker till St. Anton på tisdag (9/12)jag har ingen anning om vad jag ska göra när jag kommer ner o har inget planerat :)
Någon som har några bra tips ang. st Anton som kan vara bra o ha med sig?
Förövrigt har jag ingen anning om vad man ska ha med sig ner, känns som jag kommer glöma hälften!
Det e förstagången jag åker ner för sesången men hoppas det ska gå bra :)
Ni lite mer erfarna sesångare får gärna ge tips :)

Mvh Niklas
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp