Tips New York

helpme

Ny medlem
Tips New York
tjena

Drar till NY om en vecka. Skulle var shyst med lite vägledning. Coola afffärer, bra sneakers ställen osv. Järna någon skid affär.

//

Tips New York
OKej. var där för 2 veckor sedan köpte ett par wisdom för 500 kr :D så finns massa med möjligheter =) och sneakers affärer hittar du 100 tusentals av, men gå längs aveue 7/ mot times square så hittar du massa sneakers affärer även runt times squaree finns en skit stor affär med sneakers, där finns även billabong/quicksilvers generalstore.
när det gäller skidaffäer så Princeton ski shops ligger vid Union square. Det är den affären på manhattan med mest skidprylar.

have fun :D

Tips New York
Neråt 34:36:e gatan finns nåra schyssta outlets...

och ännu längre söderut mot washington square park finns det fina affärer också. Va där ett par veckor förra året hm..maila om du vill ha lite mer detaljer så ska jag se vad jag kan gräva fram

Tips New York
Hehe vi bode på 34/8 (34 gatan 8 avenyn) där finns några sko affärer HM Macy´s o små affärer.
Vart på manhattan skall ni bo?

Vad för typ av affärer eltar du efter?

Tips New York
kom hem igår från new york, och i korsningen brdway och 18 th street finns en affär som heter paragon sports vilket är den största skid affär jag sett. Sen var jag på en riktigt stor Burton affär som jag tror låg på spring street, ligger i soho typ. Men broadway har mycket affär bl a en kedja som heter OMG som säljer skit mycket jeans och har levis jeans til galet billiga priser. blomingdales och macy`s är två riktigt sjysta varuhus.

Tips New York
Urban Outfitters får ABSOLUT inte missas. coolaste soft-goods affären nånsin.
var i NYC förra hösten och då låg det en 3-våningsaffär vid lincolncenter. fortsätt bara längre upp på gatan så ligger det på vänstersidan om du kommer från lincolncenter. i dom trakterna ligger också en north-face affär. det är också tokbilligt! köpläge.
på urban outfitters så är det ett måste med ett john-deere spänne till bältet. cold as ice.
finns säkert andra O-U affärer också men jag är nog ganska säker på att det är den största.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp