Tips och synpunkter på Freeride

Lite gammal tråd men den bevakas förhoppningsvis av någon med makt...

Vad blev det av idén med kartor till skidortssidorna?

Det skulle verkligen vara smidigt att ha till hjälp vid planering av framtida roadtrips.

Jag skulle gärna villja ha en sida där man kan lägga in nya filmer å sen när de kommer en ny fil så ser man det nånstans

en vidare utveckling på "fotoalbum" skulle inte va fel... fast ja tnäker meej då e "filmalbum"

Jag efterlyser fortfarande en bättre/snabbare lösning för att komma till någon annans sida. en liten sökruta att skriva i en medlems smeknamn för att sedan direkt komma till dennes sida saknas, anser jag.

tja johan.. jag håller på och kollar lite på skidorterna i schweiz som utlåvat. Jag undrar vad du tycker om ideen att lägga till en länk till pistkartan eftersom dessa nuförtiden ofta är sk. vituell eller i 3d. Dessa går ju förståss att nå genom länken till skidortens hemsida iofs..
ni kanske haft funderingar kring det redan, orka inte läsa alla foruminläg bara
mvh BG

som sagt så är det mycket möjligt att detta föreslagits tidigare, jag har inte läst igenom hela tråden men mer specificerade kategorier än "utländska fjäll" känns akut, jag är förbannat trött på att läsa inlägg om vilken åldersgräns det är på victors i valdisere eller hur mycket en öl kostar på krazy kangaruh...., av de inlägg som syns nu under denna kategori så handlar 10 stycken om boende i whistler och fyra om badgastein, det känns lite uttjatat nu, nåt måste man kunna göra åt detta..

en funktion där de står "Kille" eller "Tjej" på pressen skulle inte sitta fel xD..

jobbigt när man förväxlar folk för å vara av fel kön !..

Hur vore det med att man skulle kunna välja sorteringsordning i fotoalbumen?

Jag skulle själv vilja se äldsta fotot först.. Om man tittar i mitt album t ex (@ https://www.freeride.se/member/photoalbum.php?id=53419) så visas det sista fotot först och jag kan inte se att det går att ändra någonstans, vilket hade varit både kul och behändigt.

Senast ändrad:
StraightAir sa:
man ska kunna spara sina favorittrådar eller dom man tycker är roliga :D
Ja det skulle jag tycka om, det blir mycket smidigare än bevakning med tusen mail också. Prova detta!

Dessutom vill jag påpeka att det ibland är väldigt knepigt att hitta gamla trådar. Jag har flera gånger letat som 17 efter trådar som jag vet finns men inte kunnat hitta och sedan hittat dem av en slump. Vid dessa tillfällen fungerade inte sökfunktionen alls faktiskt (och ja jag var mycket noggrann när jag sökte och provade flera gånger).

OBZ OBZ OBZ OBZ!!!!!!!!!! VIKTIGT!
Jag anser, eller kanske t.o.m. kräver, att man ska kunna välja multipla kategorier i videoklippsavdelningen. T.ex.: Kalle gör en fil mmed sina kompisar. Kalle och hans kompis Pelle åker skidor, och deras två kompisar Achmed och Ibrahim åker snowboard. Alla medverkar i filmen. Nu är frågan, vilken kategori ska de välja för att inte såra någon forumpolis? Hmmmm...
Det är här mitt förslag kommer in. Om man skulle kunna välja multipla kategorier skulle detta problem aldrig uppstå! Comprende?

Over and out

B.I.G_Mac

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp