Tips om bräda!

Majk08

Ny medlem
Tips om bräda!
Tjena tjena! sugen på en ny park bräda!
Någon som har några tips, Just nu glider jag runt på en ride bräda :)

Är ca 186cm, väger 74 kg och 44/45 i boots!
Vill hitta en bräda i ca 160, wide och twin! ;)


Hoppas man får någon hjälp!
pössen
 
Tips om bräda!
Jag kan inte allt för mycket om brädor men då jag precis genomgått en "köpa ny bräda" forskning och hört mig för väldigt mycket så kan jag nog tipsa om Ride DH2 D.F.C. Finns för 2500 :- (ordinarie 4200 tror jag) på Stadium men du får nog maila och fråga och be dom skicka på postorder.

Många som gillar och fått några priser för året tydligen. Som parantes kan jag väl säga att killen jag snackade med över telefon när jag lade undan en efter vi skulle avsluta sa att han själv hade en och det var den skönaste han åkt på. När jag sedan hämtar ut säger nästa person att denne har en likadan och det är den roligaste dom testat.

Jag har ingen större erfarenhet av massa brädor men har provat lite hyrbrädor och har även en billig Ride Agenda och kan säga själv att jag gillar den bäst av alla. Finns i 159 Wide, bara maila kundservice och fråga vilken butik som har på lager och sedan ringa dom och be dom skicka den på postorder :-) Bra bräda för pengarna gissar jag..

http://www.ridesnowboards.com/dfc/products.asp

Mvh
Peter
 
Tips om bräda!
före nagon annan hinner tjata Bataleon Evil Twin sa säger jag Bataleon Riot till dig.... om du nu absolut skall ha den längden och bred...
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp