Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Jag kan inte allt för mycket om brädor men då jag precis genomgått en "köpa ny bräda" forskning och hört mig för väldigt mycket så kan jag nog tipsa om Ride DH2 D.F.C. Finns för 2500 :- (ordinarie 4200 tror jag) på Stadium men du får nog maila och fråga och be dom skicka på postorder.
Många som gillar och fått några priser för året tydligen. Som parantes kan jag väl säga att killen jag snackade med över telefon när jag lade undan en efter vi skulle avsluta sa att han själv hade en och det var den skönaste han åkt på. När jag sedan hämtar ut säger nästa person att denne har en likadan och det är den roligaste dom testat.
Jag har ingen större erfarenhet av massa brädor men har provat lite hyrbrädor och har även en billig Ride Agenda och kan säga själv att jag gillar den bäst av alla. Finns i 159 Wide, bara maila kundservice och fråga vilken butik som har på lager och sedan ringa dom och be dom skicka den på postorder Bra bräda för pengarna gissar jag..