Tips om St Anton?

• Trådstartare Trådstartare svahn
  • Start datum Start datum
S

svahn

Guest
Tips om St Anton?
Skulle uppskatta fall några som har varit i St Anton förr o säsongat vill ge mig lite tips. Jag ska åka ner i mitten av dec och har inte fixat någonting. Vad ska jag göra först när jag kommer ner till St Anton? Finns det någon plats jag kan gå till för att kolla jobb o boende? Var kommer jag lättast i kontakt med andra säsongare där nere? Finns det något jobb o boende kvar när jag kommer ner, eller måste man åka tidigare? Hur tar man sig lättast o billigast ner? E där något jag glömt att fråga om så tipsa om det iallafall!

Tack

Tips om St Anton?
För 1300 :- kommer du från gbg till St Anton! med tåg då..det tar ca 24 h.
bara ett litet tips!
kostar 1400:- att flyga till zurich o kanske 400:- extra med tåg därifrån.
drar själv ner den 28 nov.
vi ses!

Tips om St Anton?
hej
om det finns jobb kvar beror på hur mycket snö det finns. förra året fick jag jobb den 18:e, hade iochförsig varit runt och tjatat i några veckor då. om det är lika kass säsongsstart som förra året finns det alltså chans, annars är det bara å hoppas att folk bryter benen så det blir lediga jobb till dig.
kolla anslagstavlan på mailbox (internetcafe i centrum).
säsongare träffar du överallt, dom finns i överflöd. funky chicken är bästa utestället.

Tips om St Anton?
Hur åker man ner då? (tåg,buss,flyg,taxi,droska etc..)
Med vilka och/eller var får man tag på biljetten??

Tips om St Anton?
Jobb går alltid å fixa om man vill, bara att knata runt. allt i st anton ägs ju ändå bara av typ tre familjer ingen dålig inavel där inte. ett annat alternativ kan vara att kolla med de svenska resebyråerna de vill alltid ha transferpersonal detta kan tom bli heltidsjobb. men varför jobba? tar ju tid från skidåkningen. många jobb kan ge boende annars är haus gruber ett hyffsat alternativ ligger vid restaurang tenne i början av st jacob

RajRaj

Tillbaka
Topp