Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Kunna åka bra i offpist och skogsbackar och hoppa men även funka att åka med i pisten ibland. Alltså mestadels freeride och lössnöVad vill du få ut av skidan? Var och hur åker du mest?
Väger 75 kg och åkte väldigt mycket skidor för 5 år sedan men lite mindre på senare tid men nu ska det bli mer! Då har jag tidigare haft ett par twintips och gillat att hoppa och åka i skogen men nu vill jag ha ett par som funkar bättre i offpist men ändå är lekfulla och har bindningarna lite längre bak än mittmontering.Hur mycket väger du/hur hårt åker du/hur mycket har du åkt innan?
Om du kan tänka dig sacrificea piståkning lite grann skulle jag kolla mot Rossignol Soul 7 eller Line Sick Day 104 som brukar gå att få ganska billigt och både är åt det roliga och lekfulla hållet. Mer rakt i mitten mellan pist och offpist (min åsikt, alla åker ju olika så det diffar väl en del) som också går att hitta under 6-7k finner du kanske Blizzard Rustler 10.