Tips på billiga charger lagg utdelas

Det är Pro rider XXL med svart grafik. Vet inte om de är från samma lina/fabrik som de orangea, men de är tillverkade av Dynastar

exakt samma skida? På vissa ställen jag läser står det 101 i midjan, ett annat ställe 109... ProXXL är väl typ 112?
wtf?!

Senast ändrad:
FF sa:
exakt samma skida? På vissa ställen jag läser står det 101 i midjan, ett annat ställe 109... ProXXL är väl typ 112?
wtf?!
XXL är väl änna 110`?
Första årets CoreUPT var ommålade Dynastar

EDIT
Jag hade fel, 109 är riktigt

Senast ändrad:
Googlade lite snabbt och alla de 3-4 första siterna som säljer/nämner XXL specar den till 109mm i midjan, så tror att det stämmer...
Vet inte riktigt hur sugen jag själv är på en skida av den typen utan tiprocker, har iof inte haft några sen M103 193 som var lite omständiga ibland, men priset är ju bara så rätt!

cingston sa:
JL76 sa:
Stepup sa:
http://achat-ski.glisshop.com/ski_alpin/coreupt/richard_permin_hand_s_up-12588.html vad är det här för skida? Är det samma som dynastar huge?
Japp.
Vilken års modell? Har den någon form av rocker? :)
2009 skulle jag tro. Den har ingen rocker och är i ärlighetens namn stenhård (om den är som Dyna Huge).

Men jäkligt bra priser på de nya coreUPTen måste jag säga, kan ingen köpa dom sjukaste skidorna den här säsongen, dvs Watch Out! :)

Senast ändrad:
Senast ändrad:
JL76 sa:
Blide sa:
Utter sa:
kan ingen köpa dom sjukaste skidorna den här säsongen, dvs Hands Up :)
Ser verkligen helt störda ut, nån som sett någon recension?
Finns en kort kommentar på TGR från en som fick åka några åk på Chicherits egna. Han verkade gilla dem.
http://www.tetongravity.com/forums/showthread.php?t=189858

Edit:öhh, hands up? inte watch out då?
Jepp, ändrade direkt men nån hann quota ändå :D

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp