Tips på bra skidfilmer.

MarkusT

Ny medlem
Tips på bra skidfilmer.
Undrar lite över bra skidfilmer med mkt hopp, rail mm.
Också givetvis en bra sida att ladda hem den ifrån.

Tips på bra skidfilmer.
Regler på freeride.

1.3 Ansvar och innehåll
Du är själv ansvarig för innehållet du skriver på Freeride. Texten får inte:

Innehålla länkar/frågor/diskussioner kring nedladdning och kopiering av upphovsrättsskyddad film, musik och program.

Tips på bra skidfilmer.
E_Rockner sa:
Regler på freeride.

1.3 Ansvar och innehåll

Innehålla länkar/frågor/diskussioner kring nedladdning och kopiering av upphovsrättsskyddad film, musik och program.
finns skidfilmer som är gratis, freeride innehåller ganska många;)

btw, leta på newschoolers toprated. finns rätt feta grejjer där.

Tips på bra skidfilmer.
Enjoy, Realtime, Long Story Short.

Senast redigerad av en moderator:
Tips på bra skidfilmer.
Warren Miller-filmerna är favoriter just nu.
Någon som vet om dom släpper nått nytt i vinter?

Annars är believe med Tanner Hall en riktigt skön film om du gillar puder... (och vem gör inte det?) :)

Tips på bra skidfilmer.
Eric_W sa:
Warren Miller-filmerna är favoriter just nu.
Någon som vet om dom släpper nått nytt i vinter?

Annars är believe med Tanner Hall en riktigt skön film om du gillar puder... (och vem gör inte det?) :)
Jag tyckte inte den var bra , men jag gillar inte att kolla på puder .

Tips på bra skidfilmer.
E-Rockner sa:
Regler på freeride.

1.3 Ansvar och innehåll

Jag har tagit upp detta förut, men måste bara säga att den här "regeln" är så fel. Varför i hela världen ska man inte få skriva ett inlägg på freeride som innehåller "länkar/frågor/diskussioner ang. nedladdning av upphovsrättsskyddad film, musik och program". Bryter det på något sätt mot någon lagstiftning? Verkar som om det är någon slags tabu på det på Freeride.
Själv blev jag bannad en gång när jag länkade till piratebay där några killar från Norrköping hade lagt upp sin egen skateboardfilm för gratis nedladdning.

Det här är den sämsta regeln av alla på Freeride, och jag hoppas verkligen att den tas bort, eller kanske i bästa fall, görs om snarast. Det finns verkligen ingen anledning till att man ska bli varnad/bannad för att man diskuterat fildelning på ett forum. Okej om man länkar till en massa kommersiella skidfilmer (torrents) o.s.v. men om man diskuterar, frågar eller länkar till privata filmer (som upphovsrättsmännen SJÄLVA lagt upp för nedladdning) tycker jag knappast att det finns någon grund för att varna/banna någon från denna sida.

Förövrigt, någon som har en invite till extremebits.org att ge bort? Hade tidigare ett account där men det fungerar inte längre.. :S

Senast ändrad:

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp