Tips på bra utr till bra pris
Hej, jag har börjat bli sugen på att utforska det här med topptur och därför tänkte jag och tjejen uppgradera/ komplitera bef utr med det som kan tänkas behövas.
Och varför ställer jag då frågan här? Jo för jag kan bara de svenska butikskjedjorna och i dessa reatider kanske det är ngn som surfar runt och hittar ngt till bra pris eller som har en butik utomlands att tipsa om som generellt sett alltid har bra priser?
Det vi letar efter är 2 uppsättningar av det absolut nödvändigaste att ha i ryggan, (spade, sond, tranciever)
Nya bindningar(?), tex shift 10/13 (båda har redan freeride pjäxor med insert)
Stighudar, (tjejens skidor atomic vantage 97c och mina atomic vantage 107ti)
Jag skulle iof även kanske behöva nya pjäxor då mina atomic waymaker börjar bli lite slitna så om ngn har ngt tips vad jag bör testa så mottages även de gärna (har testat de nya hawx prime xtd och gillade dom inte)
Tänker att det är det som behövs först och främst, eller har jag missat ngt?
/Jocke
Och varför ställer jag då frågan här? Jo för jag kan bara de svenska butikskjedjorna och i dessa reatider kanske det är ngn som surfar runt och hittar ngt till bra pris eller som har en butik utomlands att tipsa om som generellt sett alltid har bra priser?
Det vi letar efter är 2 uppsättningar av det absolut nödvändigaste att ha i ryggan, (spade, sond, tranciever)
Nya bindningar(?), tex shift 10/13 (båda har redan freeride pjäxor med insert)
Stighudar, (tjejens skidor atomic vantage 97c och mina atomic vantage 107ti)
Jag skulle iof även kanske behöva nya pjäxor då mina atomic waymaker börjar bli lite slitna så om ngn har ngt tips vad jag bör testa så mottages även de gärna (har testat de nya hawx prime xtd och gillade dom inte)
Tänker att det är det som behövs först och främst, eller har jag missat ngt?
/Jocke