Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
aa, dom e perfekta för dej, eftersom du anger exakt hu lång du är och vilken vikt du har!:D
det hjälper även att du skriver vilket användningsområde dom ska täcka och vilken åkstil du har!:D, köp dom!
ok..nu ska jag komma med ett lite mer seriöst svar..
jag är ca. 173 cm lång..och väger ca 60kg
jag kör på Völkl DogEn (inte an:P) 168..
för mej som mest håller till i parken så funkar dom utmärkt..i pist kan dom bli lite fladdriga i höga farter, men de funkar bra at bara chilla med dom och leka så att säga..
men kolla med nån skolsyster på din skola, de brukar ha ungefärliga tabeller för hur lång man kommer va om nåt år..
lycka till!
ok, köp k2 silencer när de kommer ut nästa säsong, värsta park och rail smisket, snygga också!
Men köp istället fujative, det är typ samma sorts skida fast fujative är snyggare
Men det finns massor av skidor har du kolla på några andra?
På sportconrad.de är det billigt, de säljer salomon, rossignol, k2, völkl, dynastar, front och atomic så lugna dig till nästa år...