Tips på snowboardfilm

Tips på snowboardfilm
Kan någon förklara för mig vad poängen är med Follow me around? Mestadels sugig musik som inte är i sync med åkningen. Halva filmen är rails. Få snygga eller innovativa trick. Tror inte jag såg ett enda hopp offpist som inte redan hade nedslagsmärken vid landningen.

Nä, Afterlame och Lost in transition är dom bästa jag sett hittils.

Tips på snowboardfilm
PICTURE THIS!!! Såg den igår!! Helt sjuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuk! Världens bästa extremsport film! Då är jag skidåkare med!

Helt galen var den! 100/100 smultron;P

Köp picture this, lätt värd typ 400=P

Tips på snowboardfilm
skönt att fler skidåkare börjat digga snowboardåkning lite mer, fortsätt med det.

Senast ändrad:
Tips på snowboardfilm
Aaa, skulle som många andra säga "That" klart sevärd, men jag håller med om att Follow Me Around är bland det bästa jag sett..! Men eftersom jag är tjej så säger jag, slå till med en riktigt tjejfilm! :P Typ, Transfer, As If eller Dropstitch... =) Om du inte har sett Shaun Whites "White Album" så se den, jäkligt bra tycker jag!

Tips på snowboardfilm
Mangeeeee sa:
picture this är sjukt bra! längtar till isensevens übermovie nu bara! :D
jo vars, den längtar man till o få se.. verkar grymme. men är det nån som vet om det blir en gratisfilm som de typ lägger upp på sin sida eller om det blir en vanlig köpfilm? blir väl troligtvis det senare skulle jag tro... :/

Tips på snowboardfilm
skulle åsså säga PICTURE THIS, den e så jävla galen, de e bara pinsamt för de andra bolagen än MDP att släppa ngn film i år, den här gången har dom lyckats så sjuuuukt bra, 1000 ggr bättre än follow me araound, som ju va överägsen förra året!

Tips på snowboardfilm
Såg nyss Picture This och måste säga att det fan är världens mest välgjorda film. Sjukt bra åkning med mycket variaton, några av världens bästa åkare och filmningen måste vara den grymmaste och cleanaste som finns

Tips på snowboardfilm
Får väl hålla med alla andra, och konstatera att forums That faktist är den bästa snowboardfilmen hittils.. Dc mtn lab och Isenseven-filmerna är också sköna!

Tips på snowboardfilm
Säger som flera andra, PICTURE THIS! Den är sjukt grym och jag har aldrig gillat snowboardfilmer innan. Kanske lite kort bara men man kan ju inte få allt.

Tips på snowboardfilm
Såg nyss picture this och jag blev helt blöt i brallan av den filmen! bästa ever! så sjuuuukt bra och välarbetat bildberättande. frågan är om det kan bli bättre? Hoppas att übermovie har en chans =) LÄNGTAR!

Tips på snowboardfilm
Lindhee sa:
Jally sa:
SleazyRider sa:
Utan någon som helst tvekan Escramble, årets rulle ..från Volcoms ritbord. KÖP KÖP KÖP!
kanske tråkigaste filmen jag har sett, typ shaun white hoppar i samma hopp hela tiden å allt suger, har sätt många amatörfilmer som är bättre
Haha va fan snackar du om! Den e fet som fan..
Escramble är mycket coolt gjord, svin snygga leranimationer och skum musik. Jag gillar avsnitten med kornig svartvit skogs åkning skarpt, blir en nästan magisk känsla. Dock är det ända som är bra med White delen att det är Svenska The Hellacopter som gör en cover på Nationalteatern.

Blank Paper´s filmer "91 words for snow", "The Gap Session" och nya "In Short" mycket sevärda för dom som gillar docukänsla och väldigt få rails och sån skit.

Tips på snowboardfilm
En lite off topic fråga. (men bara lite) har ni nån skön film med lite jib och rails och sånt jobbigt som är i alla filmer och mera friåkning och massa skön puder som man kan kolla på?
Är ute efter såna filmer.

Tillbaka
Topp