Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag vet inte varför det skulle vara mer meck?Lee-nus sa:rent spontant verkar det som att det är ganska mycket mer pengar, och betydligt mer meck...?
Om specarna stämmer kommer den bli fin, troligtvis är den riktad mot pro-marknaden och hamnar då i prisläge 2-3st POV.1= 20,000:-!Ryan_Carlton sa:Sony's HXR-MC1
Här har du en sjukt bra Sony.l
He he... Jag tror som sagt att Sony´s bidrag riktar sig till företag med lite större plånbok och att vi med POV.1 är nöjda med den tills det kommer en "POV.2"!FF sa:Man kan hoppas på att när den släpps så kommer kanske många POV1 och den andra vad den nu heter, bli tillgängliga på begagnatmarknaden till en vetting peng.
antar att du gjort en särskilt bra deal med dem, med dessa oerhört värmande ord i åtanke...Reine sa:Jag har kört med Vio-pov1 nu i vinter och den fungerar klockrent.
Har haft inspelningsenheten dels i innerfickan och i ryggsäcken, ljudet kommer med vilket som. Fjärrkontrollen fungerar som smort. Vidvinkeln som är standard är alldeles perfekt
och med ett 4 gigs kort i så kan man filma hela dagen.
Den finns på http://www.sportscam.se/ som är mycket smidiga snabba och tillmötesgående.
Passa på bara när ni tar av linskyddet att ni inte skruvar av kåpan som innesluter själva linsen.
//Reine
Kan säga som betalande användare av Vio-Pov1 att man behöver inte vara sponsrad för att ge den värmande ord. Jäkligt bra och smidig enhet. Det enda som jag tycker är kasst är Loop läget som jag trodde skulle fungera på ett annat sätt än vad det gjorde. Men annars rrrriktigt bra! :Ds0cker sa:antar att du gjort en särskilt bra deal med dem, med dessa oerhört värmande ord i åtanke...Reine sa:Jag har kört med Vio-pov1 nu i vinter och den fungerar klockrent.
Har haft inspelningsenheten dels i innerfickan och i ryggsäcken, ljudet kommer med vilket som. Fjärrkontrollen fungerar som smort. Vidvinkeln som är standard är alldeles perfekt
och med ett 4 gigs kort i så kan man filma hela dagen.
Den finns på http://www.sportscam.se/ som är mycket smidiga snabba och tillmötesgående.
Passa på bara när ni tar av linskyddet att ni inte skruvar av kåpan som innesluter själva linsen.
//Reine![]()
syftade givetvis på smygreklamen för sportscam, inte vad gällde pov1.PNyberg sa:Kan säga som betalande användare av Vio-Pov1 att man behöver inte vara sponsrad för att ge den värmande ord. Jäkligt bra och smidig enhet. Det enda som jag tycker är kasst är Loop läget som jag trodde skulle fungera på ett annat sätt än vad det gjorde. Men annars rrrriktigt bra! :D