Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
imorrn e det skidor som gäller men jag har tröttnat på all min musik på min mp3. Kan ni inte säga några bra grupper eller låtar. Vilket genre spelar mig ingen roll. Något som e skönt att åka skidor till vore nice.
Upptäckte ett grymt band för några dagar sen. Einherjer. Det är typ Viking metal och dom gör riktigt sköna låtar. Speciellt från albumet Odin owns ye all.
Finns typ miljarder trådar, sök på musik i sökfunktionen så kommer hitta hitta hur mkt som helst, kolla i "musik till skidfilmer" eller något sånt, där finns all musik från dom flesta skidfilmerna.
Nej, fan grabbar ni ska lyssna på grundaren av allt Jimi Hendrix. Voodoo Child (Slight Return) är den ultimata
skid låten lyssna bara på texten; Well, I stand up next to a mountain
And I chop it down with the edge of my hand. De é grejer d.
Det är ju värsta bästa synonymen någonsin ju! Fatta Skidan "choppar" berget oroande bra.
Köp Jimi Hendrix Live At Woodstock det är världens absolut bästa skiva, vissa grejer är så larvigt bra att man
åker bättre bara därför.