tjabba!!!!!

Ro66aN

Ny medlem
tjabba!!!!!
till och börja med så måste jag säga att det det är jävligt kul att snön har lagt sig!!!

...Och det betyder ju "brädan fram och ut i parken".
Men bara en hake!
Jag skall investera med nya bindningar.
Vilka rekomenderar du som skall användas som freestyle bruk, alltså mest i parken. Jag vill inte ha flow för att en smart kille sade till mig att man bör ha speciella flow-boots så att dom är uteslutna.
Alltså typ en freestyle bindning som är till för parken och helst inte över 1400:-.

M:V:H ROBBAN

tjabba!!!!!
Inte för att du frågat om dem men jag skulle inte rekommendera 2003 (eller var det 2004 jag hade) version av Drake F60.

Deras ankelspänne (det stora på vristen) har en tendens att paja. Trist att tappa i ett BJ och jävligt surt på en bindning som ska vara "top of the line". Har löst det hela genom att borra rakt igenom dem och fäst dem på ett inte så "spaceigt" sätt som det var tänkt. Blev lite punk. Inge fel.

Aja, då kan du ju stryka dem.

tjabba!!!!!
åker skidor men kan ganska mycket om snörbräda, och jag kan säga att om du tänkt dig flowbind. så kan du glömma "vanliga" boots..För att få ut det bästa ur flowbind. måste man ha flowboots, det ser du om du kollar närmare på designen på respektive.. satsa på ett par sims,drake eller burton freestylebind. istället, skit samma att du får stå stilla 15-20sec mer varje åk och knäppa dom..du kommer ångra dig efter ett tag om du inte har både flowbind. och boots!! Lycka till.. peace

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp