Tjej söker boende i St Anton!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Knell

Ny medlem
Hej!

Nu är det dags. Jag har hört alldeles för mycket bra om säsongande för att inte prova på själv! Har åkt skidor varje år sedan jag var fyra men har aldrig varit i St Anton. Nu vill jag dit, bo, jobba och ÅKA!
Jag är en positiv, idrottande, välorganiserad och skidälskande 19 åring. Jag har en tjänst här hemma december ut och vill åka så snart året är över. Har tänkt mig att åka till St Anton i början av januari och stanna minst till april slutar.
Är ni ett gäng som behöver en till skibum i lägenheten? Eller har du bara ett hett tips på hur man lättast hittar lägenhet? HÖR AV DIG!

Ha det kanonbra så hoppas jag vi hörs!

Kram
Sara

Du kommer inte ångra dig att göra en säsong. Hade mitt livs bästa tid när jag säsongade i Chamonix, och längtar tillbaks år efter år som gått.

Lycka till på boendefronten!

Knell sa:
Hej!

Nu är det dags. Jag har hört alldeles för mycket bra om säsongande för att inte prova på själv! Har åkt skidor varje år sedan jag var fyra men har aldrig varit i St Anton. Nu vill jag dit, bo, jobba och ÅKA!
Jag är en positiv, idrottande, välorganiserad och skidälskande 19 åring. Jag har en tjänst här hemma december ut och vill åka så snart året är över. Har tänkt mig att åka till St Anton i början av januari och stanna minst till april slutar.
Är ni ett gäng som behöver en till skibum i lägenheten? Eller har du bara ett hett tips på hur man lättast hittar lägenhet? HÖR AV DIG!

Ha det kanonbra så hoppas jag vi hörs!

Kram
Sara
Hej. Ser att du är lite ny här. Vill inte vara vresig och tvär. Men det finns redan massa trådar som handlar om att säsonga i StAnton, och man finner dem enklast med sökfunktionen.

https://www.freeride.se/forum/thread.php?t=81770
https://www.freeride.se/forum/thread.php?t=81733

Är 2 bra exempel.

Hoppas du får världens bästa säsong.
Välkommen till freeride.se!

Hej PNyberg!

Helt korrekt, jag är sprillans ny här :) Tack för hjälpen, då ska jag kika där istället!

Sara

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp