OK, jag var inte i globen, men:
Jag förstår inte varför tjejer springer runt och känner sig kränkta av halvnakna slitztjejer. Vem fan bryr sig? Vad som är kränkande är väl snarare att det inte var tjejer med och hoppade.
Jag hade gärna sett ett evenemang med både killar och tjejer som hoppar!
Om de sedan springer runt lite halvnakna flickor, eller ett par halvnakna Schenkenberg-typer för den delen, skiter jag i. Halvnakna människor är inte kränkande eller stötande. Va fan, är ni pryda amerikaner eller?
Däremot kan jag hålla med om att de inte har något som helst värde för publiken, och därmed inte har så mycket där att göra. Folk som går för att se en skidtävling är inte där för att titta på naket.
Men och andra sidan har väl Slitz förhoppningsvis betalat bra, och pengarna behövdes säkert. Ärligt talat, det är inte reklam för trampminor eller cigaretter vi talar om, utan en löjlig pubertaltidning.
>Till Neige:
Vem som gör tidningen?
-Ja, av artiklarna att dömma är det några små kåta 15-åriga killar, som aldrig ens sett en naken kvinna, utom på de bilder som fotograferna lämnar in. Tjejer kan ju vara svåra att förstå sig på för oss killar, men de som skriver i Slitz tycks inte ha fattat ett skit.
Målgruppen för tidningen är för övrigt små kåta 15-åriga killar, som aldrig ens....osv.<
Sammanfattning:
* Ordnar man ett så stort evenemang, ska man låta både killar och tjejer tävla!
* Sluta känna er kränkta av allting!
* Slitz är en löjlig tidning!
* Jag gör inte anspråk på att vara politiskt korrekt!
* Och skidor åker man utomhus i alpin terräng, och inte innomhus i Stockholm!!!!!!