Tjejer som vill surfa i Centralamerika!

MoaLundholm

Ny medlem
Halla!

Vi ar 2 tjejer som glider runt i Centralamerika. Vi har varit 2 mandaer i Costa rica... det var dar vi borjade var surfkarriar hehe. Vi surfar varje dag och har nu vara egna stiliga brador.

Vi hyrde en lagenhet i Quepos, en riktigt skon liten stad vid stillahavskusten, i 7 veckor. Sa gott att ha en egen lagenhet i stallet for att klamma in sig pa ett hostel...
Det ar inte sa manga tjejer som surfar har, sa vi kom pa att det vore kul att forsoka dra ihop ett gang tjejer och hyra en lagenhet nagonstans (Vi ar sugna pa Mexico eller Nicaragua...) och bara surfa varje dag!

Nagon som ar sugen?

Vi kommer formodligen vara kvar i Centralamerika till mars/april.

Pura vida!

Hej hopp

Jag är en ensam dam med en splittrad surferfarenhet på sisådär tre månader som har tänkt ta mig ner till Mexico någon gång runt april. Just nu är jag dock på väg till en vinter på skidor så jag vet inte riktigt när jag tröttnar på det, men som sagt hoppas jag att det blir någon gång i april. Är det för sent för era planer?

I övrigt kan jag lova mästerliga lårmuskler, spännande mojito och skrämmande vita ben.

peacebone! Det ar nog liiite sent kanske, men man vet aldrig var vi befinner oss, sa hor av dig nar du kommer!

hasse och Roniboy, tack for tips!

Låter grymt tjejer!
Skriv ett inlägg i gruppen " Sörfaretjejer " på facebook också, om ni inte redan gjort det =)

Have fun!

Jag är ioförsig ingen kvinna, men jag, min dam och ett till par dyker upp i costa rica om en vecka.
Vi ska väl surfa och härja runt i landet, men startar i mal pais / santa teresa.
vi är alla nybörjar på surf också och supertaggade.

kanske styra ihop något om ni är kvar i costa rica ett tag till ?

Annie tack for tips!

Jonek! Haha kul! Vi ar for sjutton i Santa Teresa nu! Ar ni har fortfarande? Vi bor pa Tranquilo backpackers.....

Hejsan!!
Jag är lite inne på att lära mig surfa och har hört mycket gott om costa rica! Tänkte dra mig nedåt ca en månad nu i början av februari och undrar om det är någon som har samma ide och vill dela boende?

MVH Tove

Tillbaka
Topp