Tjena Alla Softa SÄsongare 13/14, Se Hit!

malinolivia

Ny medlem
Vi är två sköna 19åriga Stockholmstjejer som planerar att dra till Val d'isere alternativt Val Thorens kommande säsong. Vi vill hitta några lika taggade snowlovers att dela boende med. Någon som har något på g??? Annars löser vi någonting nice tillsammans!

Svara här eller var helt jävla körda!!!!

Senast ändrad:
Tjo

Mitt namn är Micke och är 23 år o letar efter några skidtokiga att dela bonde med för säsongen 13/14.
Hör gärna av er om ni hittar något boende mm, och om ni vill ha med en skidtokiga kille som älskar afterski :)

Hallå tjejer!

Jag är precis som Micke en ensam kille som söker någon/några dösköna människor att bo med. Jag är 19 år gammal och bor i Stockholm, älskar att såväl åka skidor som festa. Tänkte med detta sagt försöka pallra mig ner till alperna till vintern och uppleva alpskidåkning i dess rätta jag nu när man har tagit studenten! Det kommer bli min första säsong så jag är helt rudis på allt vad det innebär, bortsett från skidåkningen :lol: Jag kommer följa tråden och se om någon rar själ vill dela med sig av matnyttig info utöver den info som redan finnes här på forat. Dra gärna iväg ett pm om detta låter intressant så får ni gärna mätta min nyfikenhet och berätta mer!

Fred ut
Kristofer

Finns ju en tråd om säsong 13/14 redan :)

Själv ska jag nog dra till StAnton, försöka hitta nån att bila med ner o sen fixa allt där nere. Åker nog i november /början av december någon gång!

Shiit va gött det vore att hänga på er! Men andra planer är i vägen. Men se nu till å dra ihop nånting och gör nästa säsong till en utav era absoluta bästa stunder i livet ! Ni har inget att förlora :D

Val Thorens att att rekommendera om man gillar mycket fest :) Men posta i de redan existerande trådarna istället.

Hi people!

Anyone looking for shared accommodation in Val Thorens? I know an apartment with a few empty beds left.

Pm me :)

-Rasmus

Tillbaka
Topp