tjena

Adammm

Ny medlem
tjena
Är det någon som vet om alla 2005 modeller kommer finnas i usa i slutet av februari? skulle vara väldigt tacksam om ni visst nåt.
mvh adam

tjena
Shitt asså... ska dom inte börja sälja 2020-2021 modelerna snart också?

Vi är ju än så länge mitt i 03-04 säsongen. Varför börjar dom då sälja 04-05 skidorna så tidigt?

tjena
Det är nog väldigt svårt att säga, och det kan säkerligen variera mellan de olika fabrikaten.
I alla fall så kan du lugna dig med att de garanterat finns till 04-05 säsongen...

tjena
Skidorna brukar finnas för test redan i feb/mars men det är bara ett fåtal som får åka på dom då.

Typ: Åkaskidor/skidtidningar, inköpare till dom stora kedjorna/butikerna, teamåkare och alla råracing åkare brukar kunna få åka på racingskidorna.

För köp är det nog näst intill omöjligt att få tag på ett par 2005or. Vet inte hur det är i USA men ungefär som här tror jag.

Det är inte så många som släpper sina friåkningsskidor så tidigt som feb. De flesta är bara ommålade varuprover av 2004orna tills den nya produktionen kommer igång.
Men är du ute efter racing så går säkert att skaka fram tidigare.

Jag var på Swesport i helgen och pratade med lite folk där och fick då höra om 2005orna.

Men USA är ju USA. Landet där inget är omöjligt.

Tillbaka
Topp