hyffsat bra :/ aså vad snackar du om de är dålig kvalla så man ser inte så bra men han har stil de kan ja lova ! de är många här på FR som är bra på att snacka o sen suger dom själva :/Ohm1e sa:snygga "spiken"snurrar... musiken söööög hårt.. dåligt filmat, hyffsat bra skidåkning (inte så mkt till stil) ..
ja.. men ohmie gör inte "spiken" snurrar iaf ! det kan jag lova ...charpentier sa:hyffsat bra :/ aså vad snackar du om de är dålig kvalla så man ser inte så bra men han har stil de kan ja lova ! de är många här på FR som är bra på att snacka o sen suger dom själva :/Ohm1e sa:snygga "spiken"snurrar... musiken söööög hårt.. dåligt filmat, hyffsat bra skidåkning (inte så mkt till stil) ..
ahapp okej men de kanske inte vart så i det här fallet men det finns många ''trashtalkers'' här på FRGurraLund sa:ja.. men ohmie gör inte "spiken" snurrar iaf ! det kan jag lova ...charpentier sa:hyffsat bra :/ aså vad snackar du om de är dålig kvalla så man ser inte så bra men han har stil de kan ja lova ! de är många här på FR som är bra på att snacka o sen suger dom själva :/Ohm1e sa:snygga "spiken"snurrar... musiken söööög hårt.. dåligt filmat, hyffsat bra skidåkning (inte så mkt till stil) ..
skulle inte förvåna mig om de var hanThe_moose sa:Nej men äre inte stor smilet från big jump cup haha xD
Kass kamera :S