Ahrberg Ny medlem 2008-11-14 Tom lägenhet v.52? #1 De flesta lägenheter hyrs från dec och frammåt därför undrar jag om det är nån som har skaffat sig en lägenhet som kommer stå tom under julheljen?
De flesta lägenheter hyrs från dec och frammåt därför undrar jag om det är nån som har skaffat sig en lägenhet som kommer stå tom under julheljen?