Tom lägenhet v.52?

Ahrberg

Ny medlem
Tom lägenhet v.52?
De flesta lägenheter hyrs från dec och frammåt därför undrar jag om det är nån som har skaffat sig en lägenhet som kommer stå tom under julheljen?
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp