Tom Wallisch bidrag till JOSS

crillicious sa:
All material är typ det "bästa" han gjort denna säsongen så det är ganska sick åkning som vanligt. Störd steeze på den snubben.

enjoyyyyy
Det är bara några klipp i början som är nya, största delen är från förra säsongen

JA men jag syftade på hans skidsäsong herr besserwisser. Detta är klipp från sent 07-08. När folk snackar om förra säsongen är det ju oftast 06 säsongen man tänker på för skidsäsongen är ju inte slut än eller hur? alltså är detta klipp från den senaste säsongen. ägd!

crillicious sa:
JA men jag syftade på hans skidsäsong herr besserwisser. Detta är klipp från sent 07-08. När folk snackar om förra säsongen är det ju oftast 06 säsongen man tänker på för skidsäsongen är ju inte slut än eller hur? alltså är detta klipp från den senaste säsongen. ägd!

Sent 06-07

Julben sa:
crillicious sa:

Sent 06-07
när han har steves clothes ( dom gröna) de är förra sesongen 06/07
och ronin stället

Julben sa:
crillicious sa:

Sent 06-07
tror faktiskt julben har rätt..

aegd själv...

sjuka landningar han gör asså.. känns dock som att det är dubbelflippar som gäller om man vill imponera på olsson

Han kanske fortfarande har kvar stället och ville låna det? jaja skitsamma tyckte bara att det onödigt att påpeka det lilla bara:):)

Dajvid sa:
wtf, det funkar inte för mig :o, lr tar det ett tag att få upp själva sidan? :D
Quicktime.. Högerklicka och spara länk som, spela sedan upp den i typ VLC lr nåt.
sjv håller jag på få ner filmen nu så jag har inget och säga om den.

alltså Maayn , fyfan vilken kille på skidor! inga dåliga transfer-snurrar han drog o,0 ...
de va skönaste "Mini editen" JAG sett på länge ,.. damn ,..

Setermannen sa:
Ohm1e sa:
Setermannen sa:
Hur fan kan han missa JOSS? Tycker han är mycket roligare/bättre än flera av dem som kvalade in.
De står ingenstans att han missa joss? o,0 ?
Nämen det stod ju team som kvalat in och jag såg ju icke Wallisch där.
det är dom som är med i åre och filmar och fotar där

det här är en film för själva filmtävlingen

eller har jag helt fel?

ja det är ett kvalbidrag som åkare, inget annat. och nej han gick inte vidare, wester och clarke kvalificerade sig till JOSS. jossi wells är skadad och kanske inte kan vara med, i så fall ska antingen gus kentworthy, bobby brown eller matt margetts ta jossis plats. wallisch har alltså inte en chans att gå vidare vilket är helt rätt.

Senast ändrad:
H-T sa:
ja det är ett kvalbidrag som åkare, inget annat. och nej han gick inte vidare, wester och clarke kvalificerade sig till JOSS. jossi wells är skadad och kanske inte kan vara med, i så fall ska antingen gus kentworthy, bobby brown eller matt margetts ta jossis plats. wallisch har alltså inte en chans att gå vidare vilket är helt rätt.
agree.

det är nästan bara shots från förra året p.g.a han inte vill visa några bra shots från det här året eftersom han vill att alla dom klippen ska vara mer power fulla när filmerna kommer i september!!!

Tillbaka
Topp