Tom wallisch - Fan edit

• Trådstartare Trådstartare rrens
  • Start datum Start datum
R

rrens

Guest
Tom wallisch - Fan edit
Oven fresh, hade inget att göra.
Props Level1, field och 4bi9

Senast ändrad:
Tom wallisch - Fan edit
men helvete grabbar!!! jag har sparat den här låten i typ 2 månader till min års edit. först unnamed productions med sin nya trailer o sen ni!!

Tom wallisch - Fan edit
Jag gjorde den har filmen typ 2 dagar innan trailern droppades, visste inte att dom skulle anvandan.

Tom wallisch - Fan edit
fnacke sa:
4front sa:
men helvete grabbar!!! jag har sparat den här låten i typ 2 månader till min års edit. först unnamed productions med sin nya trailer o sen ni!!
UNP var först!! :E:E
Ser väl egentligen inte varför det är så hemskt att man råkar ha med samma låtar? Menar, okej om man totalt härmar någon annan med klippning till samma låtar men om det nu endast handlar om ljudspåret som är samma. Vad är den stora grejen med det? Inte som att någon har ensamrätt på en låt bara för att de haft med den i en edit/trailer/film.

Okej att man vill ha en mer exklusiv känsla och soundtrack till filmen, men att det är en så stor grej, typ som ett regelbrott eller något, det förstår jag verkligen inte.

Kolla på proffsen, dom "snor" låtar av varandra till höger och vänster. Ingen som klagar där.

Tom wallisch - Fan edit
1. Hathbanger - spiciffic ( meditterian remix )
2. Nån från 4bi9 - Daylight greenish remix

Tom wallisch - Fan edit
galet bra men tycker ändå fan editen till HH är bättre pga musiken och inte lika lång men denna hade bättre redigering :)

Tom wallisch - Fan edit
theseb sa:
fnacke sa:
4front sa:
UNP var först!! :E:E
Ser väl egentligen inte varför det är så hemskt att man råkar ha med samma låtar? Menar, okej om man totalt härmar någon annan med klippning till samma låtar men om det nu endast handlar om ljudspåret som är samma. Vad är den stora grejen med det? Inte som att någon har ensamrätt på en låt bara för att de haft med den i en edit/trailer/film.

Okej att man vill ha en mer exklusiv känsla och soundtrack till filmen, men att det är en så stor grej, typ som ett regelbrott eller något, det förstår jag verkligen inte.

Kolla på proffsen, dom "snor" låtar av varandra till höger och vänster. Ingen som klagar där.
För att om de är en bra edit som har en skit bra låt och så kommer en till edit som bara är lite sämre än de andra editen med samma låt. då förstörs den lite mindre bra editen eftersom man förknippar låten med den bättre. och sen kanske man är lite trött på den. t.ex jay-z A dream
så är de för mig iaf!

Senast ändrad:

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp