Horse-E
Ny medlem
Tony Wallish
Senast ändrad:
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Epic alla skrev samtidigt innan nån han uppdatera sidan fenomen.WTX sa:Haha!.. roligt att alla postar samma sak! :P epic fail!
Word!v-larsson sa:Epic alla skrev samtidigt innan nån han uppdatera sidan fenomen.WTX sa:Haha!.. roligt att alla postar samma sak! :P epic fail!
ja de e de som hela tråden handlar omLillMaxi sa:kolla på bilden då pk står brevid någon, Dom failar på alla namn även där.. Pk huller? XD
mjoo, lite det trådan handlar om....LillMaxi sa:fail, Dom skrev tony wallish XD
Sherlock är i fartentheoJ sa:mjoo, lite det trådan handlar om....LillMaxi sa:fail, Dom skrev tony wallish XD
HahahManutten sa:Sherlock är i fartentheoJ sa:mjoo, lite det trådan handlar om....LillMaxi sa:fail, Dom skrev tony wallish XDstör honom inte!
Även om dom nu skulle uppdaterat så skrev dom ju ändå på samma minut så det där va ju oundvikligt om ingen skulle väntat med att skriva :PWTX sa:Word!v-larsson sa:Epic alla skrev samtidigt innan nån han uppdatera sidan fenomen.WTX sa:Haha!.. roligt att alla postar samma sak! :P epic fail!
Pizzaaugust sa:HahahManutten sa:Sherlock är i fartentheoJ sa:mjoo, lite det trådan handlar om....stör honom inte!
Men PK hette Peter någon annanstans såg jag..
titt på fan, där har vi ju Peter Hullerthom8 sa:http://blogg.stureplan.se/jon/wp-content/uploads/2009/11/Bild-32.pngPizzaaugust sa:HahahManutten sa:Sherlock är i fartenstör honom inte!
Men PK hette Peter någon annanstans såg jag..
Pure = Slitet runkhakv-larsson sa:Shit jag trodde det var mkt SNYGGA brudar som festade på stureplan. Blev dock mycket skeptisk då jag kollat igenom albumet.
de känner pajsarna, de enda som vet vem tom wallisch är manliga tonåringar i klänning. Ser killarna på stureplan ut att ha klänning? Tror inte ni fattar hur okänd tom wallish är utanför det här forumet och newschoolers.hyllengren sa:Det är ju egentligen sanslöst sunkigt att de kan alla namnen rätt på några jävla pajsare som är ute och dricker champagne på helgen, men de bemödar sig inte att skriva rätt på några av världens bästa skidåkare...