Tony Wallish

Tony Wallish
bl0ckm0ng0t sa:
hyllengren sa:
Det är ju egentligen sanslöst sunkigt att de kan alla namnen rätt på några jävla pajsare som är ute och dricker champagne på helgen, men de bemödar sig inte att skriva rätt på några av världens bästa skidåkare...
de känner pajsarna, de enda som vet vem tom wallisch är manliga tonåringar i klänning. Ser killarna på stureplan ut att ha klänning? Tror inte ni fattar hur okänd tom wallish är utanför det här forumet och newschoolers.
Har dom ordnat en efterfest för just winterjam tävlingen så är det jävligt b att hålla på sådär.

fast jag bryr mig inte men har tråkigt och nästa lektion är om en timma...hata kändisliv och kändisarnas mode.

Senast ändrad:
Tony Wallish
hyllengren sa:
Det är ju egentligen sanslöst sunkigt att de kan alla namnen rätt på några jävla pajsare som är ute och dricker champagne på helgen, men de bemödar sig inte att skriva rätt på några av världens bästa skidåkare...
Och de är inte världens bästa skidåkare utan världens bäst freestyle åkare....
Och hur många vanliga skidåkare känner igen Tom, PK, HH med flera?

Tony Wallish
hyllengren sa:
Trist och brist pa respekt. Men....jag skulle tro att ca.10% av varldens skidakare kanner till Jon Olsson, och han ar betydligt kandare an t.ex PK Hunder. Later kanske konstigt for smajibbers pa detta forum, men valj valfri ort utanfor Sverige, titta runt er, och rakna pa en hand hur manga som bryr sig...

Tony Wallish
henning2 sa:
bl0ckm0ng0t sa:
hyllengren sa:
de känner pajsarna, de enda som vet vem tom wallisch är manliga tonåringar i klänning. Ser killarna på stureplan ut att ha klänning? Tror inte ni fattar hur okänd tom wallish är utanför det här forumet och newschoolers.
Har dom ordnat en efterfest för just winterjam tävlingen så är det jävligt b att hålla på sådär.

fast jag bryr mig inte men har tråkigt och nästa lektion är om en timma...hata kändisliv och kändisarnas mode.
fast bilderna är inte tagna på efterfesten, är från nå ställe på sture...

Tony Wallish
Horse-E sa:
http://finest.se/imageGallery/image.php?igid=6240&iid=352665&pageNum=24

Nya modet på Stureplan?
Det där är inte Stureplan, finest har inte tillåtelse att fota på stureplansgruppens klubbar och Pure tillhör inte heller en av gruppens klubbar..

Sen kan man ju fråga sig vad Tom gör där.. Efterfesten hölls ju på Clustret med betydligt mer likasinnade människor..

Senast ändrad:
Tony Wallish
ekebom sa:
Horse-E sa:
http://finest.se/imageGallery/image.php?igid=6240&iid=352665&pageNum=24

Nya modet på Stureplan?
Det där är inte Stureplan, finest har inte tillåtelse att fota på stureplansgruppens klubbar och Pure tillhör inte heller en av gruppens klubbar..

Sen kan man ju fråga sig vad Tom gör där.. Efterfesten hölls ju på Clustret med betydligt mer likasinnade människor..
enkelt, dumma människor är enkla........ lol

Tony Wallish
Eller så är skidåkare precis som alla andra. Gillar snygga tjejer och bra drag framför massa kids i oversize kläder på Clustret. Svårare än så är det inte.

Tony Wallish
NickiRoj sa:
Eller så är skidåkare precis som alla andra. Gillar snygga tjejer och bra drag framför massa kids i oversize kläder på Clustret. Svårare än så är det inte.
Jag såg betydligt sötare ansikten (med lite vett innanför pannbenet dessutom) inne på Clustret, än vad jag någonsin har sett inne på exempelvis Hells.. Det där med draget kan dock diskuteras. Men att tro att Stureplan är det rätta forumet för en sann skidåkare är bara löjligt..

Tack för mig!

Tillbaka
Topp