Top 5 - freestyle brädor

Junne

Ny medlem
Top 5 - freestyle brädor
What´s the dealio macarilio!

Daggs att samla en liten toplista, försöker köpa ny bräda , men får ingen respons ( antagligen för att det är ett väldigt j-vla uttjatat ämne här på forumet) men skam den som ger sig! Så en liten top-lista hade inte suttit fel!

Har åkt bräda sen jag var liten, dock bara en vecka om året de första 10 åren, sen på senare dar har det blivit två säsonger i norge, och är nu inne på den tredje, är 186 lång, 76 pannor och har 42,5 i boots ( liten dick ? ) , sätter inga nämnvärda tricks ( front o backside 360) kan väl kanske få en femtio öring för dem en bra dag! Det tycker vissa kanske är lite överbetalt, men för att påminna er så har femtio örings valören utgått från vårt svenska cash-sortiment nu, så de är alltså inte värda ett skit mina tricks. jag behöver någon bräda att utvecklas med! hjälp mig få ihopa en top-5 lista så att även jag kan hitta någon att älska, utan att tv4 ska behöva starta en ny serie - bonde söker bräda. Ett krav för att vara med på listan är att brädan inte har mer än max 6 i flex!

Top 5 - freestyle brädor
GNU CCS BTW
LIB TECH SKATEBANANA

all in caps :D Nefan, jag har inte provat något annat men är såld i min gnu :)

Top 5 - freestyle brädor
Kan väll lägga in min bräda då:

NeverSummer EVO

Fast den är ju typ slut överallt så du kan väll inte få tag i den ändå:)

Top 5 - freestyle brädor
Top 5 från årets utbud:

1. Smokin, Superpark
2. Lib-Tech, TRS
3. Gnu, Riders Choice
4. Never Summer, SL
5. Jones, The Mountain Twin

Tillbaka
Topp