Nu när det börjar närma sig tar jag och bumpar den här tråden. Några fler som är tursugna borde väl vara uppe? Om inte annat borde ju folk BLI tursugna när de kollar in den senaste tidens väder (och vädret som prognosticeras...) eller? Kom igen nu!
Viktor