Befann mig nu, norwegians wifi får godkänt!Akulili sa:10 000 meter? Befinner du dig i luften?
Nu när jag sitter på en dator såg jag att det inte var du som kommenterat på prisnivåerna, inte helt lätt att läsa freeride från mobilskärmen!Akulili sa:Okmen om man (jag) är nybörjare så finns det ju inte så mkt att välja på. Jag kan ju inte ge mig ut själv. Jag har tröttnat på att åka i pisten och själva topptursgrejen verkar en härlig naturupplevelsen samtidigt som det är bra träning. Finns det andra alternativ?
Enkelt gå till vilken kulle som helst med snö. Det du behöver lära dej är att sätta på hudar. Använda bibndningarna på rätt sätt. Träna på kickturn. Hur det går till hittar du på nätet. Detta bör du ha klart för dej innan du går någon kurs. Bor du nära någon lokal slalombacke. Gå upp för den utanför öpningstid.Akulili sa:Har åkt slalom sedan jag var barn och är en röd-svart åkare i pist. Nu är jag nyfiken på att pröva topptur. Tränar en del t vardags och har bra grundkondition men är ingen avancerad åkare. Finns det kurser för nybörjare i svenska fjällen som är bra?