Hyperlite Ny medlem 2006-03-06 Totalt kaos i denna hockeymatch! Kolla filmen... #1 En fjäder blir en höna... http://avokatsomo.com/arkisto/2006/02/23/romanialaista-hockeytaituruutta/
Anjoh Ny medlem 2006-03-06 Totalt kaos i denna hockeymatch! Kolla filmen... #2 ahah har sett den. Helt sjuka rumäniens hockey liga kan väl inte vara så bra :D Roligast är ändå målvakten som sänker alla.
ahah har sett den. Helt sjuka rumäniens hockey liga kan väl inte vara så bra :D Roligast är ändå målvakten som sänker alla.
Oll-e Ny medlem 2006-03-06 Totalt kaos i denna hockeymatch! Kolla filmen... #3 e det verkligen rumänien? jag tycker att det ser ut som finska..det hade iaf varit mer naturligt om d var finnar som gjorde d:P
e det verkligen rumänien? jag tycker att det ser ut som finska..det hade iaf varit mer naturligt om d var finnar som gjorde d:P
Hyperlite Ny medlem 2006-03-06 Totalt kaos i denna hockeymatch! Kolla filmen... #4 Målvakten är galen. Lagom glad han killen på slutet är. Ser ut som han fått sig en rejäl omgång. Vad jag vet ska det vara Rumänien. Lätt och dela ut utvisningar. Tror nog det blåste av för gott.
Målvakten är galen. Lagom glad han killen på slutet är. Ser ut som han fått sig en rejäl omgång. Vad jag vet ska det vara Rumänien. Lätt och dela ut utvisningar. Tror nog det blåste av för gott.
MedlemJapaner Aktiv medlem 2006-03-06 Totalt kaos i denna hockeymatch! Kolla filmen... #5 HAHAHA, det blodiga monstret o målvakten ägde ju alla ju
S ST90 Medlem 2006-03-06 Totalt kaos i denna hockeymatch! Kolla filmen... #6 "Tässä pätkässä eletään Romanian lätkäliigan finaalia vuonna 2000" verkar vara rumänska galet iaf :D
Dr_Snow Ny medlem 2006-03-06 Totalt kaos i denna hockeymatch! Kolla filmen... #7 Är man inte smart får man vara stark.