Tråden om $traight Jib spelet

Var iaf definitivt värt allt struggle för att få igång det. Riktigt bra spel faktiskt, jibberish kan slänga sig i väggen.

de funkar inte alls för mig... han följer bara rakt efter musen och ser konstig ut :s hur fan styr man gubben?

Tänkte ladda ner program som behövs för att spela det.Men vad heter programet?Förövrig så värkar det vara ett fett bra o roligt spel också! :)

Tacksam för svar! :)

Okey hur laddar man ner det vet du? :) Hade varit skit skysst om du hade kunnat hjälpt mig med det! :) :D

Har googlat på det för länge sen!Men asså när man ska ladda ner det så står det att man ska dubbelklicka på nånting o när jag gjorde det så funka det inte :/ :(

Horse-E sa:
Riktigt tunt spel fan! Vilket program har du gjort det i?
En fågel viskade i mitt öra att han gjort det i Macromedia flash och kodat AS.

Senast redigerad av en moderator:
Tänkte höra med nån som vet hur man får igång spelet $traight Jib,asså jag har laddat ner programet Shockwave och så får man upp en grön och en blå ruta som det står spela upp på och när jag trycker på spela upp så e de typ nån music med nåpra niggas som snackar men asså hur får man upp gubben och igång spelet? :) :D

Tacksam för svar! :) :D

porky sa:
det går inte att trycka på play? bara på restart.
Ingen aning om den engelska versionen faktiskt, högerklick och trycka spela på svenska iaf. Då hoppar programmet fram en frame och spelet börjar på frame2.

v2.0 är fortfarande under betatestning!

v2.0 är inte på hemsidan så nej. Förstår inte hur alla kan få så mkt fel, Högerklicka och tryck spela upp (Mitt misstag och ska åtgärdas när jag orkar). Resten av allt har inte jag något med att göra.
Porky, du har väl flashplayer på engelska kanske!?

pjtr sa:
http://www.miniclip.com/games/big-jump-challenge/en/

När ni har levlat er igenom str8 jib (om man någonsin tröttnar på att spela om det!!!)...
WONT HAPPEN, jag är hooked!
Och för dom som vill veta så har v2.0 hittat till sidan nu!

Tillbaka
Topp