tråkiga forum

jpelgander

Ny medlem
tråkiga forum
Är det bara jag som tycker att freerides forum har blivit lite fantasilösa på sistonde? Tycker att det var längesen som man läste något riktigt roligt. Om det är någon som har några riktigt bra idéer så tveka inte att skapa ett forum... är i stort behov av något kul.

tråkiga forum
Jo men freeride har ju blivit lite hårdare så man vågar ju inte lägga upp precis vad som helst.

tråkiga forum
Det värsta är väl nog att trådar fylls med totalt meningslösa svar, påhopp m.m.
Ingen som pallar skriva när man får som svar..."öhh...hur fan kan du vilja ha den...den är ju skitful!".
Eller "köp med så många XXXXX du får plats med på lappen..."

Det är ju bara tänka igenom vad man väljer att svara! Det är nog ingen på hela FR som tycker du är häftig när man skriver "köp den och va ful..." eller liknande!

tråkiga forum
Jag tror det är sånt där Johan och company älskar att höra^^

tråkiga forum
Va!? Det är NU som det börjar hända saker i forumet! Tycker ni inte om freeride, så dra till någon annan sajt. Jag tycker åtminstone att det går bättre och bättre, jag är kanske inte ensam om det, hoppas jag.

Peace

tråkiga forum
Tycker att vettiga trådar som tillför nåt har blivit betydligt många fler nu. Fast det kanske har mest med att göra att jag inte är intresserad av att få reda på vilken färg jag skall ha på mina goggels till min hjälm ;)

//H

tråkiga forum
inte så cool i forumet.. saknar faktiskt så som de va innan de nya forumpdelningne.. då va de ju mycke roliga trådar.. nu vågar folk knappt skapa trådar utan å få varningar å bann..

tråkiga forum
Förhåller man sig bara till reglerna får man ju ingen varning eller bann....och så jävla hårda är inte reglerna! De bygger ju på sunt förnuft...!

tråkiga forum
Att moderatorerna är för hårda vill jag inte hålla med om, däremot har antalet onödiga trådar ökat lavinartat (javisst, ordvitsar är kul) och jag tycker de gör ett bra jobb för att reglera det till en hyffsad nivå. De trådar jag setts låsa måste väl ändå de flesta hålla med om förtjänade att låsas bortom allt rimligt tvivel.

Och om alla som postar nya trådar bara spenderat i alla fall en minut med sökfuntionen på forumet, eller exempelvis det älskvärda Google, så hade mycket onödigt sluppits. Sen kan man givetvis råka missa gamla trådar om samma ämne, men då är det den mänskliga faktorn som spelat in, och istället för att bara slänga ur sig en meningslös, elak kommentar så kan man på ett bra sätt tillrättavisa peronen eller om man har tid lika gärna skriva ett vettigt svar på frågan, om man har ett sådant.

Sen vore det ju såklart kul med fler trådar i stil med "får jag smeka dina brätten"-tråden och liknande. Men samtidigt ser jag forumet främst som en källa för information och svar. Roliga trådar är bara ett stort plus i kanten.

För att summera det hela tänkte jag här kort skriva vad jag kom fram till med detta svaret: Ingenting... (ibland borde man kanske hållt sig borta ifrån "spara"-knappen)

tråkiga forum
Nog för att det var bra förr, kanske rentav bättre, men det var riktigt många år sedan.
Sedan sidan "delades upp" och moderatorerna blev så "hårda" tycker jag att jag ser fler och fler intresanta/välformulerade och genomtänkta trådar för varje vecka.

Det är klart att de helt sanslösa trådarna från för som t.ex. VIPkort på dippan osv....
Men emellanåt kommer det faktiskt ett och anat guldkorn, men någonstans på vägen försvinner de spårlöst bland spegellinser, hörlurar och bandanas..

Det sista fanns ingen som helst ironi i för den som undrar...

tråkiga forum
Jag håller med så jävla stort där, men det beror nog mkt på att många trådar med tvivelaktigt innehåll blir låsta. En annan anledning är väl att alla hackar på roliga trådar som tex. de om hip hop av Simply P.

tråkiga forum
jag saknar foruminlägg i stil med dem som hru man bäst raggar i liftkön. bästa vurpan trådan och liknande trådar dom är sjukt roliga att läsa.

tråkiga forum
De gamla trådarna är ju så sjukt mkt roligare men om man drar upp en gammal tråd börjar alla älta att man ska låta gamla trådar va. Hur fan går det ihop då det alltid blir SÖK I FORUMET ifall nån gör en ny tråd.....

tråkiga forum
Setermannen sa:
De gamla trådarna är ju så sjukt mkt roligare men om man drar upp en gammal tråd börjar alla älta att man ska låta gamla trådar va. Hur fan går det ihop då det alltid blir SÖK I FORUMET ifall nån gör en ny tråd.....
håller med.. vet dock inte vad man ska göra åt problemet :S

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp