Trampolinen. vad gör ni

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Trampolinen. vad gör ni
jag kan göra massor av cooola grejer ! dubbel cork, misty till backflip ! faan vilket skryt haha !

Trampolinen. vad gör ni
jag har satt, korsa skidorna(fötterna)

Trampolinen. vad gör ni
omfg..
klart det är någon som satt dubbel,
det är enkelt.

Känner att det är nåt djupt i den här tråden..
du vill ha hjlälp med nåt... ?

Trampolinen. vad gör ni
inget, alla snorungar kommer och trampar i min nyupplagda mulljord när jag försöker sätta min king edward potatis i jämna rader för en framtida skörd av klorerad ponfritt.

Trampolinen. vad gör ni
Dubbel fram- och bakåtvolt. Moll. 180 Moll. Misty 10. Dspin 10. Backflip 720. Sideflip.
De fyra sistnämda med olika grabar.

Liten fråga bara: vad ville du få ut av detta?

Trampolinen. vad gör ni
typ de mesta utan fakie backflip. sätter: mollbergare, underflip, lincoln, rodeo, 180-backflip, misty med alla möjliga grabs, d-spin "mollbergar-cork" massa varv, double sideflip 90-double sidelfip-90 m.m.
Detta var bara från 1an. från 3an drar jag allting fast mycket större och lite andra grejjer. nån enstaka gång fakie backflip, 5,7och 10 drar jag: mollbergare alla höjder, misty alla höjder, springande cork 5an och 7an, inte hunnit prova från 10an än, misty, rodeo/underflip, lincoln..... pallar inte säga mer...

Trampolinen. vad gör ni
längtar till studsmattan isommar!!! :( (vet att de inte va de som han menade men ändå!)

Trampolinen. vad gör ni
satte en tresexxti en gång, annars bara en80 och switch nittiO

Trampolinen. vad gör ni
nämen det är väl typ mollis 360,dspin 10, dubbelframåbak osv

tvivlar dock på att jag kan nått av det där nu eftersom jag inte badat på ett badhus med trampoliner på över ett halvår kanske 1 år

Trampolinen. vad gör ni
vill ju inte skryta men jag har faktiskt klarat att gööra en hundraåtti (har även klarat den med lite studs) !

Trampolinen. vad gör ni
Jag kan hoppa Upp från den å en bit ut i bassängen.. å gissa vad!! jag kan landa i vattnet :D

Trampolinen. vad gör ni
Vanliga spinns:180,360,540,720,900,1080,1260.

Cork:720.

Bio:900.

Dspin:1080.

Backflip:dubbel backflip,rodeo 540,rodeo 720,rodeo 900,rodeo 1080,lincoln loop,mollis.

Frontflip:dubbel frontflip,misty 540,misty 720,misty 900,misty 1080,underflip.

Sidflip:dubbel sideflip.

Dyk:älgen,svanen,underdyk,vanligt dyk,spred dyk.

Grabs på alla tricken.

Gör allt från 1m trampolinen....

Så det var allt tror inte jag glömt nå trick, hahahahaha :D !

Mvh Danne

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp