Tränare till Freeskiers huddinge SÖKES

• Trådstartare Trådstartare baehrendtzemil
  • Start datum Start datum
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
B

baehrendtzemil

Guest
Nu startar skidsäsong snart och det är dags att dra igång freeskiers i huddinge.
Är du intresserad av att gå skidlärarutbildning i vinter?

Vi söker nu ett antal tränare (både snowboard och skidor) som är villiga att arbeta 2,5h under 10 kvällar i vinter mot ersättning.

Du ska hellst vara mellan 18 och 25 år, gärna ha erfarenhet av arbete med undomar i åldrarna 12-16år. Du måste vara en duktig skidåkare med bred åkstil, önskvärt är spetskompetens i jibbing, banåkning och friåkning.

Vi kommer läsa igenom din ansökan och ev kalla dig till en intervju. Skicka din ansökan och CV till info@freeskiers.se

sista ansöknings dag den 27 oktober

besök gäran våran hemsida www.freeskiers.se

MVH Freeskiersinstruktörerna i Flottsbro

Senast ändrad:
förra året har jag för mig att det var på fredagkvällar, är det så i vinter igen?
och jag e 17, ere nån ide o söka ändå?

aendrew sa:
förra året har jag för mig att det var på fredagkvällar, är det så i vinter igen?
klart du ska söka! Skicka in en ansökan till info@freeskiers.se så tar vi del av dina uppgifter. Vi bedömer huvudsakligen dig efter dina färdigheter och förutsättningar som tränare dock kan åldern vara en merit.

freeskiersiflottsbro sa:
aendrew sa:
klart du ska söka! Skicka in en ansökan till info@freeskiers.se så tar vi del av dina uppgifter. Vi bedömer huvudsakligen dig efter dina färdigheter och förutsättningar som tränare dock kan åldern vara en merit.
okej, men vet du vilken veckodag lektionerna kommer vara?

det är ej ännu beslutat då diskutioner med flottsbroanläggningen förs för tillfället.

hur mycket tjänar man ungefär...? kan vara bra att veta (:

sh'ätt, allt dagens ungdomar tänker på är PENGAR ^

Eevez sa:
Jag hoppas att du förstår att det inte är någon arbetsgivare som anställer dig om det första du gör på anställningsintervjun är att fråga hur mycket pengar du kommer tjänar.

när och hur ska man anmäla sig.?

kommer också ihåg att det var en instruktör som frågade mig och mina kompisar om vi hade något tips på hur man gör en 360.! det kan ju vara bra om tränarna kan 360 iaf.!

Senast ändrad:
Eevez, våra inlägg har tagits bort av nån dryg moderator.. :p

freeskiersiflottsbro sa:
Eevez sa:
Jag hoppas att du förstår att det inte är någon arbetsgivare som anställer dig om det första du gör på anställningsintervjun är att fråga hur mycket pengar du kommer tjänar.
man vill ju veta vad det rör sig om ungefär... eventuellt finns det ju andra jobb. dessutom är detta ingen arbetsintervju..eller?

EMIL DIN DRYGA JÄVEL!

Senast ändrad:
Jag hoppas att det ingår i arbetsuppgifterna att våga åka i Bretons 740 med immiga rutor, sent på kvällen i en hastighet som är cirka 30km/h för fort. För annars tycker jag att ni i freeskiers bara viker ner er...

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp